کد خبر:18216
پ
فؤادعلی-شکر
شهید فؤادعلی شکر شهید راه بیت المقدس

شهید سید فؤاد علی شکر «سید محسن» شهید راه بیت المقدس + عکس

شاهد هوران – بنام درهم شکننده ستمگران شهید سید فؤاد علی شکر «سید محسن» شهید راه بیت المقدس + عکس نویسنده: غلامعلی نسائی سید حسن نصرالله رهبر مقتدر حزب‌الله فردا عزادار شهیدان جهادی «جناب اسماعیل هنیه» و «سید فؤاد علی شکر «سید محسن» شهیدان بزرگ راه بیت المقدس است. گروه مقاومت هوران – رزمندگان مجاهد […]

شاهد هوران – بنام درهم شکننده ستمگران

شهید سید فؤاد علی شکر «سید محسن» شهید راه بیت المقدس + عکس

نویسنده: غلامعلی نسائی

سید حسن نصرالله رهبر مقتدر حزب‌الله فردا عزادار شهیدان جهادی «جناب اسماعیل هنیه» و «سید فؤاد علی شکر «سید محسن» شهیدان بزرگ راه بیت المقدس است.

گروه مقاومت هوران – رزمندگان مجاهد شهید مقاومت اسلامی لبنان با سربلندی به عهد و پیمان خود وفادار ماندند و از جان و زندگی خود گذشتند و در راه رهای بیت‌المقدس در نبرد با سربازان وحشی و اهریمنی رژیم ستمگر و جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی بشهادت رسیدند.

شهید فؤادعلی شکر «سید محسن» شهید راه بیت المقدس + عکس

پمِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُا تَبْدِيلًا… «در میان حزب الله لبنانمردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او بشهادت رسیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

پس از سفری سرشار از ایمان، عهد و پیمان با خدا، اخلاص در این ایمان در جهاد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر و انتظار طولانی برای لقاالله – ملاقات با خداوند متعال و برادرانش، رهبران، شهدا. و شهیدان و در اوج اشتیاق برای این دیدار، خداوند متعال به بنده مجاهد و صدیق و وفادار و عاشق مدال رفیع شهادت عطا فرمود.

پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه

دیدار در راه رضای خدا و جوارش، رهبر بزرگ جهادی، همراه همیشگی مقاومت شهید فؤاد شکر «سید محسن« است که را در راه بیت المقدس توسط رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیست بشهادت رسید و تا آخرین نفس جهاد در راه خداوند متعال را رها نکرد و به همراه دوست و برادر مجاهدش شهید اسماعیل هنینه در جوار خداوند قرار گرفت.

حزب الله لبنان عزادار شهید بزرگ مرتبه جهادی شهید فؤادعلی شکر «سید محسن» شهید بزرگ راه بیت المقدس است.

و همان گونه که شهادت بزرگ او بود، انگیزه ای قوی برای همرزمانش خواهد بود استواری و شجاعت برای حفظ دستاوردها، پیروزی ها و توانایی ها و رسیدن به اهداف و امیدهایی که این رهبر بزرگوار آرزوی آن را داشت،

در ایام شهادت امام حسین علیه السلام است درود خدا بر او عزم و اراده خود را برای نفی ذلت و تقبیح ظلم و عدم تحقیر با دستان خود به درگاه حضرت ولی عصر (عج) تسلیت عرض می نماییم. به ساحت جناب سردار حضرت امام خامنه‌ای و همه مجاهدان و مجاهدان مقاومت در همه عرصه‌ها و مخاطبان صادق و وفادار مقاومت با شهادت این رهبر بزرگ جهادی به‌ویژه خطاب می‌کنیم. خانواده یکایک و از خداوند متعال برایشان صبر جمیل و اجر دنیوی و اخروی مسئلت داریم و از ما و از آنان این عزیز را بپذیر و او را با رسول خدا و خاندان پاکش محشور فرماید. بر آنها باد. و همراهی با او در قافله شهدای کربلای نورانی،

بیانیه تسلیت هوران به  ژنرال حزب الله، جناب سید حسن نصرالله که «خداوند حفظش کند»

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید