کد خبر:10240
پ
۱۴۰۲-۴۱۳۲۸

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع) من بی کار نبودم و به خاطر حقوق هم نیامدم فقط به خاطر رضای خدا و مسلمانان بودن و برای جهاد فی سبیل الله و برای شکست دشمنان و اگر هم شهید بشویم پیروزیم و هم بکشیم پیروزیم. گروه حماسه و مقاومت هوران: شهید علی […]

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

من بی کار نبودم و به خاطر حقوق هم نیامدم فقط به خاطر رضای خدا و مسلمانان بودن و برای جهاد فی سبیل الله و برای شکست دشمنان و اگر هم شهید بشویم پیروزیم و هم بکشیم پیروزیم.

گروه حماسه و مقاومت هوران: شهید علی اصغر عبدالحسینی به سال ۱۳۳۵ در روستای سلطان آباد از توابع استان گرگان به دنیا آمد و ۱۳۶۲/۰۶/۲۶ در شهر مریوان عروج کرد . علی اصغر زمانی که به شهادت رسید عهده دار فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب (ع) از لشکر ۲۵ کربلا بود.

به گزارش هوران – شهید علی اصغر عبدالحسینی به سال ۱۳۳۵ در روستای سلطان آباد از توابع استان گرگان به دنیا آمد و ۱۳۶۲/۰۶/۲۶ در شهر مریوان عروج کرد . علی اصغر زمانی که به شهادت رسید عهده دار فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب (ع) از لشکر ۲۵ کربلا بود.

شهید علی اصغر عبدالحسینی

*وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم
«الذین آمنوا و اجرو و جاهدو فی سبیل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»
آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا با و مال و جانشان جهاد کردند آنان را مقام بلندی است و آنان رستگاران و سعادتمنداند عالمند. (قرآن کریم)

ما ملتی هستیم که شهادت را سعادت می دانیم. (امام خمینی)

امروز این آیه شریفه مصداق پیدا کرده و امت مسلمان ایران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنین ایستادگی می کنند و از هیچ ایثاری فروگذار نیستند و در میدان حق شهید می شوند .
پس از ستایش خداوند سبحان و درود بر رسول اکرم و ائمه اطهار خصوصاًحضرت مهدی (عج ) و نائبش امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت شهید پرور ایران و با اسلام به پدر و مادر و همسر و فرزندانم و خواهر و برادرانم و تمامی دوستایان وآشنایان.

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

عکس: غلامعلی نسائی – هنگام اعزام رزمندگان مقابل سپاه گرگان

من اصغر عبدالحسینی اعزامی از روستای سلطان آباد گرگان بر اساس مسئولیتی که احساس کردم در راه الله و برای پاسداری از انقلاب اسلامی که خون بهای ۱۶۰ هزا رشهید و مجروح است به جبهه کردستان آمدم و به جنگ علیه دشمنان خدا پرداختم.
من بی کار نبودم و به خاطر حقوق هم نیامدم فقط به خاطر رضای خدا و مسلمانان بودن و برای جهاد فی سبیل الله و برای شکست دشمنان و اگر هم شهید بشویم پیروزیم و هم بکشیم پیروزیم .

به هر حال این مایه شکر پروردگار است و افتخار برای من و شما است که در این راه به درجه رفیع شهادت می رسیم و به آنجا می رویم که ملکوتش نامند. آنجا که بهشتش نامند و زندگی ذلت بار را هیچ وقت قبول نخواهم کرد و مرگ سرخ و شهادت را بر آن ترجیج می دهم و هما نطور که قلبم آگاه است به آرزوی خودم خواهم رسید .

پدر عزیزم درود خدا بر تو باد ولی می بخشید که از شما خداحافظی نکردم و من را حلال کنید و من دوست داشتم عصای پیری تو و مادرم باشم ولی چاره چیست باید جهاد کرد و خون داد تا انقلاب اسلامی پایدار شود و قرآن زنده بماند. مادر! کوه باش و چون کوه استقامت کن. لحظه ای از یاد و نام خدا غافل مباش در راه دین بکوش و هر چه بکوشی باز هم کم است.

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

شهید علی محمدی و سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی

برادران: امید از خدا دارم که مرا حلال کنید و ناراحت نباشید و استقامت کنید. ما به خاطر قرآن و پیروزی اسلام باید خون خود را بدهیم و خواهرانم شما باید زینب وار باشید، حجاب را سنگر خود قرار دهید .
و ای تو همسرم پاره جگرم فرزندانم را خوب نگهداری کن و با اسلام و قرآن آشنا کن تا راه مرا که همان اسلام است ادامه دهند .

همسرم امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید، هیچ وقت از نام خدا غافل مباش و در راه دین بکوش. قامتت را بلند کن و ندای الله اکبر و خمینی رهبر سر داده و فریاد شهیدان خدا را به مردم برسان که همانا فریاد ما پیروی کردن از خدا، قرآن است و خمینی است.
پدر و مادرم و همسرم و خواهرانم و برادرانم امکان دارد در این حمله پرشور اتفاقی واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهیدان کربلا بیافتید، ناراحتی به خود راه ندهید و هر وقت دلتان گرفت به گلزار شهدا بروید و به مزار این همه شهید بنگرید آنوقت درد خود رافراموش خواهید کرد .

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

وصیت من به برادران و سروران مسئول بسیج این است که برادران بسیج را به آموزشهای نظامی و خط امام و ولایت فقیه آشنا کنند چون برای بیمه کردن این انقلاب عظیم و نوپا احتیاج به نیروهای فعال و سازنده و با اندیشه های اسلامی داریم و برای آزاد کردن قدس و نبرد با جهانخوارانی چون آمریکا و شوروی و غیره و….برادران در آموزش باید جدیت بیشتری نمایند چون انقلاب ما تا نهضت مهدی (عج )ادامه خواهد داشت .

یک نصیحت به برادران اعضای بسیج و مردم حزب الله دارم این است که خود را به نیروی ایمان و قرآن مسلح کنند و حرف برادران مسئول را گوش دهند.

به فرموده امام عزیزمان، اخلاق اسلامی و تقوا را پبشه خود کنند و شما ای برادران تا می توانید نیروهای بی تفاوت و خنثی را با اخلاق اسلامی جذب بسیج کنید و حتماً در داخل بسیج کلاس قرآن و نهج البلاغه و رساله امام داشته باشید و در کلاسها حتماً شرکت فعال داشته باشید.

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

شهید حبیب عبدالحسینی و شهید علی اصغر عبدالحسینی 

خود را برای جهاد و حکومت الله و حکومت مستضعفین برمستکبرین جهان آماده کنید. مسئله مهم تر روز، جنگ می باشد، آن را از یاد نبرید و نیروها را آماده کنید برای اعزام به جبهه ها. تا جنگ را زودتر به پیروزی بر سانیم. از همگی می خواهم که در هر حال پیرو ولایت فقیه باشند و همیشه روحانیت را سر مشق خود قرار دهید و در مقابل کفار و منافقین داخلی و خارجی باتمام قوا بجنگید و انتقام خون شهیدان رااز آنان بگیرید. در نماز هایتان امام رادعاکنید .

سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب(ع)

از حال رفتن شهید حبیب عبدالحسینی در روز تشیع شهید علی اصغر عبدالحسینی 

در پایان از همه ی کسانی که مرا می شناسند، می خواهم که مرا حلال کنید. از دوستان و آشنایان و اهل روستا می خواهم که مرا حلال کنند.

علی اصغر عبدالحسینی

روحمان با یادشان شاد

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید