کد خبر:9938
پ
۱۴۰۲-۳۸۱۱
شهيد  حسین علی کندری

من يكي از رهروان شهيدان کربلای امام حسين(ع) هستم

شهدای دانش آموز گرگان من يكي از رهروان شهيدان کربلای امام حسين(ع) هستم *محدثه نسائی حسینیه هوران – شهيد  حسین علی کندری در تاريخ ۱۳۴۶ درخانواده متدين روستايي چشم به جهان هستي گشود و در سن ۶ سالگي وارد محيط علم و دانش شد . او اين مراحل را مانند ديگر هم سالانش تا سوم […]

شهدای دانش آموز گرگان

من يكي از رهروان شهيدان کربلای امام حسين(ع) هستم

*محدثه نسائی

حسینیه هوران – شهيد  حسین علی کندری در تاريخ ۱۳۴۶ درخانواده متدين روستايي چشم به جهان هستي گشود و در سن ۶ سالگي وارد محيط علم و دانش شد . او اين مراحل را مانند ديگر هم سالانش تا سوم راهنمايي با موفقيت ادامه داد . ولي بعلت مشكلات مادي درس را رها كرده و جهت كمك به پدرش به كار كشاورزي مشغول بود . اين دلاور نوجوان همزمان با تحصيل و… در راهپيمائيها شركت فعال داشت و مدت ۶ ماه تمام بعد از پيروزي انقلاب جهت سركوبي منافقين و اشرار به كردستان عزيمت نمود.

گرگان - شهید کندری - هوران

پيروزي واقعي شهيدان كربلا

حسينعلي بعد از شنيدن فرمان امام امت مبني بر حضور جوانان در جبهه‌ها تاب و تحمل ماندن نداشت و چون به شدت به امام عزيز علاقه داشت و سخنان ايشان را با جان و دل گوش مي‌داد و به آنها عمل مي‌كرد . اين عزيز دوبار براي حفظ وحراست از خاك جمهوري اسلامي از طرف بسيج به مناطق جنگي حق عليه باطل رفت . كه دفعه اول بعد از رشادتهاي بسيار به گرگان آمد ولي نتوانست بماند و مجدداً به جنوب كشور رفته و اينبار دعوت حق را بعد از ستيز بسيار با دشمنان دين لبيك گفته و شربت شهادت را نوشيد .

وصیت نامه؛
من شهيد يكي از رهروان شهيدان امام حسين ابن علي بودم كه راه او را پيموده ، و همانطوريكه سرورم حسين (ع) در راه اسلام در صحراي كربلا بر عليه يزيد به شهادت رسيد من هم افتخار مي‌كنم كه شهيد شوم . واز اين موضوع خيلي خوشحالم . چون شهادت در راه خدا چيزي جز سعادت نيست و من با همه التهاب بطرف آن مي‌روم . سفارش من به همه كه قدر امام را بدانيد چون خدا به ما محبت داشت و اين چنين رهبري به ما عطا نموده .

خاطره شهيد 
او هميشه مي‌گفت كه اگر ما قدرامام امت را ندانيم در روز قیامت همگي رو سياه محشور خواهيم شد . رفتار و گفتارش بسيار خوب بود و همه از او راضي بودند . شهيد درسن ۱۵ سالگي با قرآن آشنا شد و علاقه بسيار به تلاوت آن داشت .

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید