کد خبر:9732
پ
۱۴۰۲-۳۲۸۷
دانش آموز شهيد حجت الله كريمي

شهید دانش آمور؛ حجاب اسلامي وشئونات آنرا رعايت نمائيد

شهدای دانش آموز استان گلستان شهید دانش آمور؛ حجاب اسلامي وشئونات آنرا رعايت نمائيد بسیجی شهيد حجت الله كريمي همانند ديگر شهيدان در جوار شهداي كربلا بويژه حضرت قاسم بن الحسن (ع) قرار گرفت. *محدثه نسائی گروه حماسه و مقاومت هوران – «شهيد حجت الله كريمي» در سال ۱۳۵۱ درخانواده مذهبي و مؤمن چشم به […]

شهدای دانش آموز استان گلستان

شهید دانش آمور؛ حجاب اسلامي وشئونات آنرا رعايت نمائيد

بسیجی شهيد حجت الله كريمي همانند ديگر شهيدان در جوار شهداي كربلا بويژه حضرت قاسم بن الحسن (ع) قرار گرفت.

*محدثه نسائی

گروه حماسه و مقاومت هوران – «شهيد حجت الله كريمي» در سال ۱۳۵۱ درخانواده مذهبي و مؤمن چشم به جهان گشود . دوران طفوليت را دردامان مادر به يادگيري قرآن و نماز سپري نمود وارد محيط علم و دانش شد تا مقطع اول دبيرستان ادامه تحصيل داد.

و همزمان با امور درسي به فراگيري علوم ديني ورزشي و هنري پرداخت.

او بعد از شروع جنگ تحميلي ايران و عراق با توجه به سن كمي كه داشت وارد نهاد مقدس بسيج شده و پس از ديدن دوره‌هاي آموزش نظامي دوبار به مناطق جنگي رهسپار شده كه در اولين اعزام سه ماه تمام با دشمنان دين به ستيز پرداخت و بار دوم به جنوب عزيمت نمود كه طي رشادتهاي بسيار در تاريخ ۴/۴/۶۷ روح پاكش به ملكوت اعلي پيوست و جسم پاكش در مجنون مفقود گرديد كه بعد از ۷ ماه چشم انتظاري در تفحص بعمل آمده جسد مطهرش پيدا شده و پس از مراسم تشييع به خاك سپرده شد.

شهدای دانش آموز استان گلستان/ بسیجی شهيد حجت الله كريمي/ هوران

او نيز همانند ديگر شهيدان در جوار شهداي كربلا بويژه حضرت قاسم بن الحسن (ع) قرار گرفت.

وصيت‌نامه
… از شما ملت حزب الله مي‌خواهم كه هيچوقت دعاي به جان امام را هرگز فراموش نكنيد و به نداي پيامبرگونه‌اش از دل و جان لبيك بگوئيد و در تمامي موارد يار و ياور او باشيد و حرف و كلام او را سرمشق تمامي كارهاي خود قرار دهيم و براي طول عمر رهبر عزيزمان و پيروزي رزمندگان اسلام دعا كنيد و حجاب اسلامي وشئونات آنرا رعايت نمائيد …

روایت مادر شهید:
فرزندم دردقايق آخر ديدار ،‌وقتي مقابل من قرار گرفت گويا به من الهام مي‌شد كه اين آخرين ديدار و اين آخرين خاطره است . لذا سعي داشتم دقيقاً او را نگاه كنم و در حين نگاه به من لبخند زد و گفت : مادر به اميد خدا مي‌روم و شايد و احتمالاً كه برمي‌گردم و چون از پيش من رفت و من بيقرار شدم و دوباره به سپاه تلفن كردم و چون متوجه شدم كه هنوز اعزام نشدند عزم كردم كه يكبار ديگر او را ببينم و اين لحظه هيچگاه از ذهنم نمي‌رود.

در باره این شهید بیشتر بدانید:

رزمنده بسیجی «شهيد حجت الله كريمي فرزند عباس، متولد؛ سوم تیرماه ۱۳۵۷ دانش آموز دبیرستانی از «شهرستان گرگان» در منطقه عملیاتی مجنون بتاریخ: ۱۳۶۷/۴/۴ بشهادت رسید. « روح و روانش شاد و راهش پررهرو باد ».

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید