کد خبر:9338
پ
۱۴۰۲-۲۹۲۷
اختلاف افکنی بی‌بی‌سی فارسی

بی‌بی‌سی فارسی از پروژه جدید غرب برای اختلاف افکنی

بی‌بی‌سی فارسی از پروژه جدید غرب برای اختلاف افکنی در منطقه رونمایی کرد/ آری به جنگ، نه به صلح! اینکه بی‌بی‌سی اینچنین تلاش می‌کند تا به عده‌ای محدود از تروریست‌های جبهه‌النصره و شاخه القاعده ادلب ضریب داده و تجمع ۴۰ کودک را برجسته کند، نشان از طراحی امنیتیِ جدید غرب برای جنگ و درگیری در […]

بی‌بی‌سی فارسی از پروژه جدید غرب برای اختلاف افکنی در منطقه رونمایی کرد/ آری به جنگ، نه به صلح!

اینکه بی‌بی‌سی اینچنین تلاش می‌کند تا به عده‌ای محدود از تروریست‌های جبهه‌النصره و شاخه القاعده ادلب ضریب داده و تجمع ۴۰ کودک را برجسته کند، نشان از طراحی امنیتیِ جدید غرب برای جنگ و درگیری در منطقه دارد.

گروه بین‌الملل هوران – هفته گذشته، سوریه میزبان کشوری بود که به مدت ۱۲ سال از آن فاصله گرفته و قطع رابطه کرده بود! فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، اما آمده بود تا مقدمات لازم برای احیای روابط سوریه و عربستان را فراهم کرده و به نوعی اختلافات برآمده از خطاهای راهبردی سعودی را جبران کند. اتفاقی که خود از دل توافق راهبردی ایران و عربستان پدیدار شده بود، در امتدادش صلح بین کشورهای منطقه را به همراه داشته و به دوره‌ی سیاه جنگ در منطقه جنوب‌غرب آسیا پایان می‌داد.

به گزارش هوران – اما این تحولات، که در کلان تصویر آن به تقویت جبهه مقاومت کمک می‌کند، به مذاق ذی‌نفعان جنگ و کشتار در منطقه خوش نیامده است. از این رو منفعت‌طلبان غربی برای سنگ‌اندازی در روند بهبود روابط بین کشورهای جهان اسلام، باز هم دست به کار شده و تلاش کردند تا هسته‌های محدود و اقلیت تروریست خود در این کشورها را فعال کنند.
در جدیدترین این تلاش‌ها شبکه «بی‌بی‌سی فارسی» طی گزارشی اینگونه نوشت که صدها نفر از شهروندان سوری ساکن ادلب در اعتراض به عادی شدن روابط بین «چند کشور عربی» و «دولت بشار اسد»، تظاهرات کردند!

اینکه بی‌بی‌سی اینچنین تلاش می‌کند تا به عده‌ای محدود از تروریست‌های جبهه‌النصره و شاخه القاعده ادلب ضریب داده و تجمع ۴۰ کودک را برجسته کند، نشان از طراحی امنیتیِ جدید غرب برای جنگ و درگیری در منطقه دارد.

بنظر می‌رسد علم کردن بلندگوهای رسانه‌ای همچون بی‌بی‌سی برای ضریب دادن به این گروهک که نماینده‌ی ناتو و اسرائیل برای خرابکاری در این کشور شده نیز، دست و پا زدن‌های اضافه‌ای است تا هم اندکی زمان شکست مفتضحانه‌ی نهایی را به عقب انداخته و هم این تروریست‌های دست آموز خود را به عنوان «مخالفان دولت سوریه» جا بزند و از این طریق به دولت سوریه و کشورهای هم‌پیمان آن فشار وارد آورد!

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید