کد خبر:8857
پ
۱۴۰۲-۲۸۱۱
"آمده ایم بمانیم" آمدیم نبودی!

پاسخ  سردار ایرانی به سرباز عراقی که نوشته بود «آمده ایم بمانیم»

پاسخ  سردار ایرانی به سرباز عراقی که نوشته بود «آمده ایم بمانیم» گروه حماسه و مقاومت هوران – شهید بهروز مرادی فرمانده گروهی از مدافعان خرمشهر، به دیوارنوشت یک سرباز عراقی که بعد از اشغال خرمشهر نوشته بود: آمده ایم که بمانیم، پاسخ جالبی داد. شهید «بهروز مرادی»به عنوان آدم اهل هنر، شاخک های تیزی […]

پاسخ  سردار ایرانی به سرباز عراقی که نوشته بود «آمده ایم بمانیم»

گروه حماسه و مقاومت هوران – شهید بهروز مرادی فرمانده گروهی از مدافعان خرمشهر، به دیوارنوشت یک سرباز عراقی که بعد از اشغال خرمشهر نوشته بود: آمده ایم که بمانیم، پاسخ جالبی داد.

پاسخ سرباز ایرانی به سرباز عراقی که نوشته بود "آمده ایم بمانیم"

شهید «بهروز مرادی»به عنوان آدم اهل هنر، شاخک های تیزی داشت. عراقی ها روی دیوارهای خرمشهر نوشته بودند: «جئنا لبقا» (آمده ایم که بمانیم) بهروز اصرار داشت که این نوشته ها باید حفظ شود تا در آینده نشان بدهد که عراقی ها برای چه به خرمشهر آمده بودند و نشان بدهد که چطور رفتند.

پاسخ سرباز ایرانی به سرباز عراقی که نوشته بود "آمده ایم بمانیم"

نوشته بود؛

دشمن آمده است که بماند. این را روی دیوارهای شهر ما نوشته است. بدون شرم نوشته‌اند: «ما آمده‌ایم بمانیم»،  اما بچه‌های خرمشهری به دشمن ثابت خواهند کرد که ترسو و بزدل‌تر از آن است که بتواند در مقابل ما مقاومت کند. قسم به خون سرخ شهدای شهرمان، ما بالاخره روزی خرمشهر را آزاد خواهیم کرد.

روزی که همین روزهاست و زیاد دور نیست. خرمشهر! آغوش بازکن! فرزندانت در راه‌اند. ۲۳فروردین ۱۳۶۱

طولی نکشید که خرمشهر به فاصله کمتر از دو ماه دوباره به آغوش فرزندانش بازگشت .

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید