کد خبر:8856
پ
۱۴۰۲-۲۸۱۱-۳-۱
وصيت نامه شهيد بهروز مرادي

از منطقه عملياتى كربلاى ۵ – شلمچه به خرمشهر

وصيت نامه شهيد بهروز مرادي از منطقه عملياتى كربلاى ۵ – شلمچه به خرمشهر حسینیه هوران – عزیزان من باید مبارزه کرد؛ باید دشمن را به در کرد؛ باید علف های هرز را از ریشه بیرون آورد و هر منطقه را سم پاشی کرد تا مزرعه انقلاب از آفات در امان بماند. بسم الله الرحمن […]

وصيت نامه شهيد بهروز مرادي

از منطقه عملياتى كربلاى ۵ – شلمچه به خرمشهر

حسینیه هوران – عزیزان من باید مبارزه کرد؛ باید دشمن را به در کرد؛ باید علف های هرز را از ریشه بیرون آورد و هر منطقه را سم پاشی کرد تا مزرعه انقلاب از آفات در امان بماند.

بسم الله الرحمن الرحیم

« أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا ٱللَّهُ و أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ»

اینجانب بنده گناهکار بهروز مرادی به فرمان امام به عنوان بسیجی در جنگ وارد و به اختیار خودم به خاطر حراست از خون پاک شهدای اسلام به دفاع از جمهوری اسلامی ایران برخاسته و با خود عهد نموده ام تا دفن سلطه ابرقدرت ها و نابودی متجاوزین به حریم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی استقامت و پایداری نمایم و اکنون نیز می دانم که چرا باید به دشمن هجوم برد و بر اساس همین آگاهی است که در عملیات شرکت می کنم.

معتقد هستم که ما پیروز خواهیم شد و برای رسیدن به پیروزی نیز باید از همه چیز خود گذشت و دنیا را برای اهلش گذاشت و از سوراخ های تنگ و تاریک محافظه کاری باید بیرون آمد.

دشمن امروز صلح را گدايى مى كند و با حيله و تزوير و تبليغات سرسام آور جهانى در صدد پوشاندن چهره كريه خود است و خوش باورهاى راحت طلب و عافيت جو كه با هر مخالفتى موافقت دارند و تاكنون هم نه تنها هيچ قدمى در راه پيروزى اين انقلاب بر نداشته اند بلكه هميشه در اولين فرصت در صدد ضربه زدن به آن بوده اند يا عمدا و يا سهوا به اين ساز رقصيده اند و در هر محفلى چه اين جا و چه در خارج از دايره انقلاب پاى ميز شارب و هرزگى به عنوان ايرانى وطن پرست! يا سازمان دمكراتيك فلان و يا راديو و روزنامه بهمان و يا در دفاع از من بسيحى كه اصلا او را فنون ندارم و براى او هم پشيزى ارزش قائل نيستم نزد اربابانو مدعيان دروغين حقوق بشر يا مدعيان صلح دايه عزيزتر از مادر شده و اشك تمساح مى ريزند و فرياد وا اسلاما سر مى‌كشند و هر روز يك دروغ توى بوق مى كنند و آن قدر صدايش را بلند مى كنند … تا جائى كه امر بر خودشان هم مشتبه مى شود و قداست مى گويند.

دشمن که این چنین کریه و جانی است، از بیرون به انقلاب حمله می کند و آن ها که این چنین منافق و ریاکار و دغل کارند از درون انقلاب را نشانه رفته اند. در این میان ما می مانیم و یک مبارزه جانانه و همه جانبه.

عزیزان من باید مبارزه کرد؛ باید دشمن را به در کرد؛ باید علف های هرز را از ریشه بیرون آورد و هر منطقه را سم پاشی کرد تا مزرعه انقلاب از آفات در امان بماند.

دشمن به قصد نابودى انقلاب به مرزهاى ما هجوم آورد و روياى فتح سه روزه اش به كابوسى وحشتناك تبديل شد و او را مصداق الغريق تيشه به كل كرده است. آن روز كه غرق در خودكامگى و سرمست از باده پيروزى بود. خوزستان را عربستان و متعلق به خاك عراق مى دانست و ادعاىمالكيت اروند رود را داشت و قرار داد الجزاير را پاره پاره كرد و از مرزهاى جغرافيايى كشور ما گذشت و هر آن چه خواست و توانست انجام داد كه همه مي دانيد .

و امروز كه در اوج ضعف و زبونى قرار گرفته باز هم قوانينى را كه از خودشان آن را بين المللى و لازم الاجرا مى دانند زير پا نهاده و با وقاحت كامل شهرهاى ما را بمباران و در جبهه ها بمب شيميايى به كار مى برد و گاه و بيگاههم هواپيماهاى مسافربرى را تهديد و يا مرور هجوم قرار مى دهد و با اين پرده درى ها – ادعاى صلح طلبى او و اربابان جانى اش (آمريكا و شوروی) گوش فلك را كر كرده و براى ما هم كهدر جبهه ها در حال ستيز با او اراده كرده ايم تا نسل افلقى ها را از روى زمين بركنيم اعلاميه پخش مى كنند و عكس صدام خون آشام را در حالى كه قرآن مى خواند؟ با هواپيماهاىبر آسمان منطقه پخش مى كنند. آيا جز اين چنين حركات احمقانه اى از شخص ديوانه اى چون صدام بايد انتظار ديگرى داشت؟

چه شده رهبر قادسيه صانى اين چنين فيلم هاى پيروزى هايش را كه در اوايل جنگ به سراسر دنيا مى فرستاد بايگانى كرده و مفلسانه به دريوزگى افتاده و قرآن بر سر نيزه مى كند؟ نكند خداى ناكرده تاريخ دوباره تكرار شود و ما غافل شويم امروز به بركت وجود امام عزيز هوشیاری ملت و رزمندگان ما بيش تر از آن است كه دشمن با توسل به حيله هاى زنگ زده و ابزارهاى از كار افتاده و بچه گانه بتواند گونى بر سر ما بكشد.

كوتاه كنم كه وقت تنگ است و عمليات هم ساعاتى ديگر شروع مى شود و خدا مى داند چه خواهد شد هم او كه مى گويد

«أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ» آيا صبح پيروزى نزديك نیست؟

البته که نزدیک است- ما به اين پيروزى (صبح) معتقديم ، زيرا خدا خود وعده آن را به ما داده است .

«انْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» شرط پيروزى ثابت قدمى در برابر همه مشكلات است و ما با استقامت و صبر در مقابل اين مشكلات است كه آزمايش مى شويم. اميدواريم كه همه در نزد خداى بزرگ سرافراز از اين آزمايش الهى بيرون آئيم و انقلاب خو را به صاحب حقيقى او آقا امام زمان(عج) تحويل دهيم

عزيزان من فراموش نكنيد كه براى پيروزى بهايى بس گران بايد پرداخت زيرا پيروزى را توى سينى نگذاشته اند كه دو دستى بخواهند با ما تحويل دهند. پس كسب پيروزى همت مى خواهد.

والسلام

بهروز مرادى

منطقه عملياتى كربلاى ۵ – شلمچه – خرمشهر ۶۵/۱۲/۱۲

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید