کد خبر:88
پ
۱۲۳۴۵-۱۷۵
شهید مهدی علی‌پور

شهیدی که عروس ۲۰ روزه اش را به خدا بخشید

شهیدی که عروس ۲۰ روزه اش را به خدا بخشید نویسنده؛ غلامعلی نسائی پایگاه خبری هوران: شهید مهدی علیپور از رزمندگان ساروی، ما با ایشان در جبهه فرهنگی ساری، پاتوق بچه مذهبی ها، مسجد جامع شهر آشنا شدیم، معمولا بیشتر رفقای که همرزم بودیم، کلید رفاقت از این پاتوق باصفای ساری بود. مهدی انسان فوق […]

شهیدی که عروس ۲۰ روزه اش را به خدا بخشید

نویسنده؛ غلامعلی نسائی

پایگاه خبری هوران: شهید مهدی علیپور از رزمندگان ساروی، ما با ایشان در جبهه فرهنگی ساری، پاتوق بچه مذهبی ها، مسجد جامع شهر آشنا شدیم، معمولا بیشتر رفقای که همرزم بودیم، کلید رفاقت از این پاتوق باصفای ساری بود. مهدی انسان فوق العاده معنوی،، اهل نماز و نیایش دعا، بسیار با ائمه مانوس بود، ورزشکاران توان مند، بسیار قدر، اما کم حرف، ولی پر لبخند و خوش بیان، خوش تیپ، با وقار بود.

گاهی اوقات هم در کمیته رزم آوران ساری، گاهی هم می رفتیم باشگاه باستانی ویشتاسب، نرمش و آمادگی جسمانی، گاهی تفریحی کوه و جنگل، یکی دوبار هم با هم در جبهه بودیم.

مهدی من را پسر عمو صدا میزد، نام من: علی رضا علی پور، نام او هم که مهدی علیپور است، هیچ نسبت فامیلی اصلا با هم نداشتیم، آشنائی ما در مسجد جامع ساری رقم خورد بیشتر از دو سال هم طول نکشید، نصف عمر دوران یک رئیس جمهور، بعد ها شنیدم که مهدی داماد شده، اما خیلی طول نمی کشد که عروس جوان خود را به لقاء الله می بخشد، روایتی است که می گویند: یک ماه کمتر از ازدواج اش نگذشته بود که راهی جبهه شده و شهید می شود.

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید