کد خبر:6927
پ
۱۴۰۱-۱۷۳۴
خاطرات رفیق ۴۰ ساله

استقبال از خاطرات رفیق ۴۰ ساله سردار سلیمانی

استقبال از خاطرات رفیق ۴۰ ساله سردار سلیمانی کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» به قلم سعید علامیان با استقبال در پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ صدم رسید. استقبال از خاطرات رفیق ۴۰ ساله سردار سلیمانی به گزارش گروه هنر و ادبیات هوران – کتاب «حاج قاسمی که من […]

استقبال از خاطرات رفیق ۴۰ ساله سردار سلیمانی

کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» به قلم سعید علامیان با استقبال در پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ صدم رسید.
استقبال از خاطرات رفیق ۴۰ ساله سردار سلیمانی

به گزارش گروه هنر و ادبیات هوران – کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» به قلم سعید علامیان با استقبال در پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ صدم رسید. این اثر که محور برگزاری نهمین دوره جایزه «کتاب قهرمان» است، روایتگر خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی، همراه و رفیق شهید سردار قاسم سلیمانی است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی در «حاج قاسمی که من می‌شناسم» خاطرات نزدیک به ۴۰ سال رفاقت با شهید حاج‌قاسم سلیمانی را بازگو کرده است. این کتاب، ثمره‌ ۱۹ ساعت گفت‌وگوی سعید علامیان با آقای شیرازی است. برخی دست‌نوشته‌ها و یادداشت‌های ایشان هم ضمن نگارش و تدوین آمده است.

این کتاب در ۱۲ فصل، از ۱۲ وجه به زندگی و شهادت شهید سلیمانی پرداخته است. راوی کوشیده در این مجال به موضوعات و وجوه مختلفی از زندگی شهید در قالب خاطرات اشاره کند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید