کد خبر:6289
پ
۱۴۰۱-۱۵۱۷
ما سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم

رئیس حشد شعبی: همه ما سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم

رئیس حشد شعبی: همه ما سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم رئیس حشد شعبی عراق گفت: پیروزی عراق بر تروریسم مایه افتخار نسل‌های آینده است، سازندگان این پیروزی شهدا و در رأس آن‌ها، فرماندهان شهید پیروزی بر داعش هستند. به گزارش محور مقاومت هوران – رئیس سازمان الحشدالشعبی به مناسبت پنجمین سالگرد پیروزی بر داعش […]

رئیس حشد شعبی: همه ما سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم

رئیس حشد شعبی عراق گفت: پیروزی عراق بر تروریسم مایه افتخار نسل‌های آینده است، سازندگان این پیروزی شهدا و در رأس آن‌ها، فرماندهان شهید پیروزی بر داعش هستند.

به گزارش محور مقاومت هوران – رئیس سازمان الحشدالشعبی به مناسبت پنجمین سالگرد پیروزی بر داعش اظهار داشت: در این پیروزی همه مردم عراق سهیم هستند و این دستاورد بزرگ نیازمند حمایت و صیانت است. دشمنان در خفا در حال فعالیت هستند. پیروزی بر تروریسم به حفظ وحدت ملت کمک می‌کند. توطئه علیه این پیروزی از راه‌های مختلف و با شکستن ثبات امنیتی، سیاسی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی افزود الحشد الشعبی یک سازمان امنیتی است، اما مشخصه بارز آن آگاهی سیاسی است و با تقدیم شهدا موجودیت خود را ثابت کرده است. آگاهی سلاحی است که الحشد به کمک آن با دشمنان خود و دشمنان عراق مقابله می کنند.

فالح فیاض ضمن تاکید بر حمایت از دولت، گفت: باید از دولت منتخب عراق حمایت کنیم تا فرصت لازم برای ارائه طرح اصلاحی خود را داشته باشد.

رئیس الحشد الشعبی تاکید کرد: آغاز فصل سیادت و شهادت را اعلام می‌کنیم. فرماندهان شهید، خاری در چشم دشمنان هستند. همه ما در دفاع از این کشور، ابومهدی المهندس هستیم. همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید