کد خبر:55
پ
۱۲۳۴۵-۱۸۲
سردار شهید علی اصغرعبد الحسینی

ما ملتی هستیم که شهادت را سعادت می دانیم

ما ملتی هستیم که شهادت را سعادت می دانیم سردار شهید علی اصغرعبد الحسینی فرمانده گردان مالک اشتر(س) لشکر۲۵کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وصیتنامه بسم الله الحمن الرحیم پایگاه خبری هوران – الذین آمنوا وا جرووجاهدوفی سبیل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله واولئک هم الفائزون. آنان که ایما آوردند واز وطن هجرت کردند ودر […]

ما ملتی هستیم که شهادت را سعادت می دانیم

سردار شهید علی اصغرعبد الحسینی فرمانده گردان مالک اشتر(س) لشکر۲۵کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

وصیتنامه
بسم الله الحمن الرحیم
پایگاه خبری هوران – الذین آمنوا وا جرووجاهدوفی سبیل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله واولئک هم الفائزون. آنان که ایما آوردند واز وطن هجرت کردند ودر راه خدا با ومال وجانشان جهاد کردند آنان را مقام بلندی است وآنان رستگاران و سعادتمنداند وعالمند. قرآن کریم. ما ملتی هستیم که شهادت را سعادت می دانیم. امام خمینی

امروز این آیه شریفه مصداق پیدا کرده وامت مسلمان ایران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنین ایستاد گی می کنند واز هیچ ایثاری فروگذاری نیستند ودر میدان حق شهید می شوند .

پس از ستایش خداوند سبحان ودرود بر رسول اکر م وائمه اطهار خصوصاًحضرت مهدی (عج ) ونائبش امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی وملت شهید پرور ایران و با اسلام به پدر و مادرو همسر وفرزندانم وخواهر وبرادرانم وتما می دوستایان وآشنایان.

من اصغر عبدالحسینی اعزامی از روستای سلطان آباد گرگان بر اساس مسئولیتی که احساس کردم در راه الله و برای پاسداری از انقلاب اسلامی که خون بهای ۱۶۰ هزا رشهید و مجروح است به جبهه کردستان آمدم وبه جنگ علیه دشمنان خدا پرداختم.

من بی کار نبودم وبه خاطر حقوق هم نیامدم فقط به خاطر رضای خدا و مسلمان بودن وبرای جهاد فی سبیل الله وبرای شکست دشمنان واگر هم شهید بشویم پیروزیم وهم بکشیم پیروزیم .

 

به هر حال این مایه شکر پروردگار است وافتخار برای من و شما است که در این راه به درجه رفیع شهادت می رسیم و به آنجا می رویم که ملکوتش نامند آنجا که بهشتش نامند و زندگی ذلت بار را هیچ وقت قبول نخواهم کرد ومرگ سرخ وشهادت را بر آن ترجیج می دهم و هما نطور که قلبم آگاه است به آرزوی خودم خواهم رسید .

پدر عزیزم درود خدا بر تو باد ولی می بخشید که از شما خداحا فظی نکردم ومن را حلال کنید ومن دوست داشتم عصای پیری تو ومادرم باشم ولی چاره چیست باید جهاد کرد وخون داد تا انقلاب اسلامی پایدار شودو قرآن زنده بماند. مادر کوه باش وچون کوه استقامت کن ,لحظه ای از یاد ونام خدا غافل مباش در راه دین بکوش و هر چه بکوشی باز هم کم است.

برادران: امید از خدا دارم که مرا حلال کنید و ناراحت نباشید و استقامت کنید .ما به خاطر قرآن و پیروزی اسلام باید خون خود را بدهیم و خواهرانم شما باید زینب وار باشید ,حجاب را سنگر خود قرار دهید .

وای تو همسرم پاره جگرم فرزندانم را خوب نگهداری کن وبا اسلام و قرآن آشنا کن تا راه مرا که همان اسلام است ادامه دهند .

همسرم امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید ,هیچ وقت از نام خدا غافل مباش ودر راه دین بکوش .قامتت را بلند کن وند ای الله اکبر وخمینی رهبر سر ده وفریاد شهید ان خدارابه مردم برسان که همانافریاد ماپیروی کردن از خدا ,قرآن است وخمینی است.

پدر ومادرم وهمسرم خواهرانم وبرادرانم امکان دارد در این حمله پرشور اتفاقی واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهیدان کربلا بیافتید ,ناراحتی به خود راه ندهید وهر وقت دلتان گرفت به گلزار شهدا بروید وبه مزار این همه شهید بنگرید آنوقت درد خود رافراموش خواهید کرد .وصیت من به برادران وسروران مسئول بسیج این است که برادران بسیج رابه آموزشهای نظامی وخط امام و ولایت فقیه آشنا کنند چون برای بیمه کردن این انقلاب عظیم ونوپا احتیاج به نیروهای فعال وسازنده وبااندیشه های اسلامی داریم و برای آزاد کردن قدس ونبرد با جهانجوارانی چون آمریکا وشوروی وغیره و….برادران در آموزش باید جدیت بیشتر ی نمایند چون انقلاب ما تا نهضت مهدی (عج )ادامه خواهد داشت .
یک نصیحت به برادران اعضای بسیج ومردم حزب الله دارم این است که خود را به نیروی ایمان وقرآن مسلح کنند وحرف برادران مسئول را گوش دهند.

 

به فرموده امام عزیزمان, اخلاق اسلامی و تقوا را پبشه خود کنند وشما ای برادران تا می توانید نیروهای بی تفاوت وخنثی رابا اخلاق اسلامی جذب بسیج کنید وحتماًدر داخل بسیج کلاس قرآن ونهج البلاغه ورساله امام داشته باشید ودر کلاسها حتماًشرکت فعال داشته باشید .

 

خود را برای جهادو حکومت الله وحکومت مستضعفین برمستکبرین جهان آماده کنید .مسئله مهم تر روز

 

در پایان از همه ی کسانی که مرا می شناسند ,می خواهم که مرا حلال کنید. از دوستان وآشنایان واهل روستا می خواهم که مرا حلال کنند.
علی اصغر عبدالحسینی

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید