کد خبر:342
پ
۱۲۳۴۵-۱۹۰
وصیت نامه سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی

کسانی که از من بدی دیده اند حلا لیت می طلبم

کسانی که از من بدی دیده اند حلا لیت می طلبم وصیت نامه سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی پایگاه خبری هوران – بسم الله الرحمن الرحیم. اناله الله واناالیه راجعون. همه از خدا هستند وباز گشت همه به سوی خداست. قرآن کریم. با سلام ودرود به رهبر عا لیقدر, امام امت خمینی بت شکن ,این […]

کسانی که از من بدی دیده اند حلا لیت می طلبم

وصیت نامه سردار شهید علی اصغر عبدالحسینی

پایگاه خبری هوران – بسم الله الرحمن الرحیم. اناله الله واناالیه راجعون. همه از خدا هستند وباز گشت همه به سوی خداست. قرآن کریم. با سلام ودرود به رهبر عا لیقدر, امام امت خمینی بت شکن ,این قلب مستضعفان جهان وبا درود بی کران به رزمندگان راستین اسلام ,پیروان خط حسین که حسین گونه در میدان نبرد با کفار در ستیزند تا آوای هل من ناصر ینصرونی رابه گوش جهانیان مستضعف برسانند.

ما ملت به پا خواسته ایران به ندای رهبر عزیزمان لبیک گفته وخواهیم گفت.به امام زمان خود مهدی(عج)قول خواهیم داد تا آخرین قطره خونمان در برابر کفار همواره در جنگ باشیم. پدر ومادر عزیزم امیدوارم که هیچگاه از بابت من ناراحت نباشید چون راهی را که من طی می کنم از روی بینش و آگاهی است که نسبت به مکتب اسلام راستین می باشد واین راه را تا سر حد شهادت ادامه می دهم .عزیزان مهربانم شهادت فیضی است الهی .که خداوند به بندگان صالحش منت می نهد واگر من لیاقت آن را داشتم و شهید شدم هیچ گاه در فقدان من گریه نکنید که من ناراحت خواهم شد و گریه کردن شما به نظر من, دشمنان این انقلاب را خوشحال خواهد کرد.شما باید افتخار کنید که فرزنذ ناقابلی رادر راه پاک اسلام اهدا کردید وبه خود ببالید وبا شهادت من پرچم سبز پیروزی را در سردر خانه بزنید وآوای الهی قرآن را سر دهید.

خواهران عزیزم همچون زینب باشید وزینب وار فرزندانتان را تر بیت کنید که فرزندان شما هر یک الگویی مدافع برای انقلاب اصیل امام مهدی (عج)باشند واشخاص مفید برای جامعه مان .برادران عزیز به شما تو صیه می کنم که تقوا را پیشه خود کنید وبه ریسمان الهی چنگ بزنید که همانا خداوند آمرزنده و مهربان است.

امام عز یزمان را تنها نگذارید ومدافع خط امام با شید که در غیر این صورت به عذاب الهی گرفتار خواهید شد. پشتیبان ولایت فقیه ومطیع اوامر فقیه باشید واز روحانیت مبارزواصیل که همیشه در صحنه بوده اند و نقش تعیین کنند ه در پیش روی انقلاب داشته ودارند حمایت کنید که همانا آنانندکه همیش بر علیه ظلم ظالمین و طاغوتیان به پا خواستند.

امت شهید پرورایران ,درود بی کر ان الهی نصیب شما باد که هیچگاه صحنه کار زار را تر ک نکردید وبامشت های گره کرده و پولاد ین خود به تمام جهانیان فهماندید که هیچ قدرتی را یاری مقابله با قدرت الله نیست.

سلام بر تو ای همسر عزیز ومهربانم, امیدوارم که مرا ببخشید که همسرخوبی نبودم وامید وارم که فرزندانم را همچون زینب وحسین ( ع)تربیت کنید وراه آنان را بپیمایند وخط امام را به آنها بیاموزید که خط امام خط اسلام است. در آخر از کسانی که از من بدی دیده اند حلا لیت می طلبم.

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید