کد خبر:336
پ
۱۲۳۴۵-۱۹۹
شهید علی اصغر عبدالحسینی

از حال رفتن یک شهید + تصاویر

از حال رفتن یک شهید + تصاویر غلامعلی نسائی پایگاه خبری هوران – شهید علی اصغر عبدالحسینی به سال ۱۳۳۵ در روستای سلطان آباد از توابع استان گرگان به دنیا آمد و ۱۳۶۲/۰۶/۲۶ در شهر مریوان عروج کرد . علی اصغر زمانی که به شهادت رسید عهده دار فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب (ع) از […]

از حال رفتن یک شهید + تصاویر

غلامعلی نسائی

پایگاه خبری هوران – شهید علی اصغر عبدالحسینی به سال ۱۳۳۵ در روستای سلطان آباد از توابع استان گرگان به دنیا آمد و ۱۳۶۲/۰۶/۲۶ در شهر مریوان عروج کرد . علی اصغر زمانی که به شهادت رسید عهده دار فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب (ع) از لشکر ۲۵ کربلا بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت هوران، شهید علی اصغر عبدالحسینی به سال ۱۳۳۵ در روستای سلطان آباد از توابع استان گرگان به دنیا آمد و ۱۳۶۲/۰۶/۲۶ در شهر مریوان عروج کرد . علی اصغر زمانی که به شهادت رسید عهده دار فرماندهی گردان علی ابن ابی‌طالب (ع) از لشکر ۲۵ کربلا بود.

*وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم
«الذین آمنوا و اجرو و جاهدو فی سبیل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون». آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا با و مال و جانشان جهاد کردند آنان را مقام بلندی است و آنان رستگاران و سعادتمنداند عالمند. (قرآن کریم)

ما ملتی هستیم که شهادت را سعادت می دانیم. (امام خمینی)

 

از-راست-شهید-حبیب-عبدالحسینی-غلامعلی-نسائی–و-شهید-علی-اصغر-عبدالحسینی

امروز این آیه شریفه مصداق پیدا کرده و امت مسلمان ایران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنین ایستادگی می کنند و از هیچ ایثاری فروگذار نیستند و در میدان حق شهید می شوند . پس از ستایش خداوند سبحان و درود بر رسول اکرم و ائمه اطهار خصوصاًحضرت مهدی (عج ) و نائبش امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت شهید پرور ایران و با اسلام به پدر و مادر و همسر و فرزندانم و خواهر و برادرانم و تمامی دوستایان وآشنایان.

من اصغر عبدالحسینی اعزامی از روستای سلطان آباد گرگان بر اساس مسئولیتی که احساس کردم در راه الله و برای پاسداری از انقلاب اسلامی که خون بهای ۱۶۰ هزا رشهید و مجروح است به جبهه کردستان آمدم و به جنگ علیه دشمنان خدا پرداختم.

من بی کار نبودم و به خاطر حقوق هم نیامدم فقط به خاطر رضای خدا و مسلمانان بودن و برای جهاد فی سبیل الله و برای شکست دشمنان و اگر هم شهید بشویم پیروزیم و هم بکشیم پیروزیم .

به هر حال این مایه شکر پروردگار است و افتخار برای من و شما است که در این راه به درجه رفیع شهادت می رسیم و به آنجا می رویم که ملکوتش نامند. آنجا که بهشتش نامند و زندگی ذلت بار را هیچ وقت قبول نخواهم کرد و مرگ سرخ و شهادت را بر آن ترجیج می دهم و هما نطور که قلبم آگاه است به آرزوی خودم خواهم رسید

پدر عزیزم درود خدا بر تو باد ولی می بخشید که از شما خداحافظی نکردم و من را حلال کنید و من دوست داشتم عصای پیری تو و مادرم باشم ولی چاره چیست باید جهاد کرد و خون داد تا انقلاب اسلامی پایدار شود و قرآن زنده بماند. مادر! کوه باش و چون کوه استقامت کن. لحظه ای از یاد و نام خدا غافل مباش در راه دین بکوش و هر چه بکوشی باز هم کم است.

برادران: امید از خدا دارم که مرا حلال کنید و ناراحت نباشید و استقامت کنید. ما به خاطر قرآن و پیروزی اسلام باید خون خود را بدهیم و خواهرانم شما باید زینب وار باشید، حجاب را سنگر خود قرار دهید .
و ای تو همسرم پاره جگرم فرزندانم را خوب نگهداری کن و با اسلام و قرآن آشنا کن تا راه مرا که همان اسلام است ادامه دهند .

همسرم امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید، هیچ وقت از نام خدا غافل مباش و در راه دین بکوش. قامتت را بلند کن و ندای الله اکبر و خمینی رهبر سر داده و فریاد شهیدان خدا را به مردم برسان که همانا فریاد ما پیروی کردن از خدا، قرآن است و خمینی است.
پدر و مادرم و همسرم و خواهرانم و برادرانم امکان دارد در این حمله پرشور اتفاقی واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهیدان کربلا بیافتید، ناراحتی به خود راه ندهید و هر وقت دلتان گرفت به گلزار شهدا بروید و به مزار این همه شهید بنگرید آنوقت درد خود رافراموش خواهید کرد.

وصیت من به برادران و سروران مسئول بسیج این است که برادران بسیج را به آموزشهای نظامی و خط امام و ولایت فقیه آشنا کنند چون برای بیمه کردن این انقلاب عظیم و نوپا احتیاج به نیروهای فعال و سازنده و با اندیشه های اسلامی داریم و برای آزاد کردن قدس و نبرد با جهانخوارانی چون آمریکا و شوروی و غیره و….برادران در آموزش باید جدیت بیشتری نمایند چون انقلاب ما تا نهضت مهدی (عج )ادامه خواهد داشت .

یک نصیحت به برادران اعضای بسیج و مردم حزب الله دارم این است که خود را به نیروی ایمان و قرآن مسلح کنند و حرف برادران مسئول را گوش دهند.

به فرموده امام عزیزمان، اخلاق اسلامی و تقوا را پبشه خود کنند و شما ای برادران تا می توانید نیروهای بی تفاوت و خنثی را با اخلاق اسلامی جذب بسیج کنید و حتماً در داخل بسیج کلاس قرآن و نهج البلاغه و رساله امام داشته باشید و در کلاسها حتماً شرکت فعال داشته باشید .

خود را برای جهاد و حکومت الله و حکومت مستضعفین برمستکبرین جهان آماده کنید. مسئله مهم تر روز، جنگ می باشد، آن را از یاد نبرید و نیروها را آماده کنید برای اعزام به جبهه ها. تا جنگ را زودتر به پیروزی بر سانیم. از همگی می خواهم که در هر حال پیرو ولایت فقیه باشند و همیشه روحانیت را سر مشق خود قرار دهید و در مقابل کفار و منافقین داخلی و خارجی باتمام قوا بجنگید و انتقام خون شهیدان رااز آنان بگیرید. در نماز هایتان امام رادعاکنید .

در پایان از همه ی کسانی که مرا می شناسند، می خواهم که مرا حلال کنید. از دوستان و آشنایان و اهل روستا می خواهم که مرا حلال کنند.

علی اصغر عبدالحسینی

روحمان با یادشان شاد

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید