کد خبر:20190
پ
موش-صهیونیست
زندگی صهیونیست‌ها، پناهگاه و پشت دیوارها

 ایرانی‌ها در پشت بام‌ها، نتانیاهو و صهیونیست‌ها از ترس موشک ایرانی دربدر سوراخ موش + عکس

 ایرانی‌ها در پشت بام‌ها، نتانیاهو و صهیونیست‌ها از ترس موشک ایرانی دربدر سوراخ موش + عکس نویسنده: غلامعلی نسائی نتانیاهو مردی که با دستور حمله به ایران موش شد و خود به پناهگاه رفت و در سوراخ موش خزید، نتوانست ایرانی‌ها را بترساند، مردم ایران بلافاصله پس از ترقه بازی نتانیاهو برای دیدن پدافند هوایی […]

 ایرانی‌ها در پشت بام‌ها، نتانیاهو و صهیونیست‌ها دربدر سوراخ موش

 ایرانی‌ها در پشت بام‌ها، نتانیاهو و صهیونیست‌ها از ترس موشک ایرانی دربدر سوراخ موش + عکس

نویسنده: غلامعلی نسائی

نتانیاهو مردی که با دستور حمله به ایران موش شد و خود به پناهگاه رفت و در سوراخ موش خزید، نتوانست ایرانی‌ها را بترساند، مردم ایران بلافاصله پس از ترقه بازی نتانیاهو برای دیدن پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران در مقابله با موشک‌های رژیم موقت صهیونیستی به پشت‌بام‌ها پریدند و چای و قهوه خوردند و به سگ‌هار صهیونیست‌ها خندیدند.

گروه سیاسی هوران – پدافند هوایی ایران، موشک‌های اسرائیلی را با موفقیت رهگیری کرد و حتی برخی از اهداف متخاصم قبل از رسیدن به آسمان پایتخت رهگیری شدند. زندگی در تهران به روال عادی است و هیچ اثری از وحشت در میان ایرانی‌ها وجود ندارد، برعکس مردم ایران روی پشت‌بام‌ها نتانیاهو را به سخره گرفتند. موشک‌های ایرانی، راکت‌های حزب‌الله، پهباد‌های یمن و مقاومت اسلامی عراق قلب تل آویو را هدف می‌گیرند، لرزه بر اندام ‌صهیونیست‌ها و نتانیاهو و فرماندهان ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی انداخته و شبانه روز با ترس و دلهره در خواب و بیداری، دنبال سوراخ موش می‌گردند.

زندگی صهیونیست‌ها، پناهگاه و پشت دیوارها است.

شهروندان ایرانی از حمله اسراییل به ایران به گونه ای آرامش داشتند که برخی برای دیدن چگونگی مقابله با حمله موشکی اسراییل به پشت بام‌ها ‌رفتند، چای و قهوه خوردند و به سگ‌هار  صهیونیست‌ها و گرگ بو گندوی پیرشان «بایدن» می‌خندیدند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید