کد خبر:20092
پ
نتانیاهو—جلاد
واکنش صهیونیست‌ها به حمله پهپادی به خانه نتانیاهو

واکنش جالب صهیونیست‌ها به حمله پهپادی مقاومت به منزل نتانیاهو

واکنش جالب صهیونیست ها به حمله پهپادی مقاومت به منزل نتانیاهو نشریه رای الیوم نوشت: هدف قرار دادن خانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر ساحلی قیساریه طی حمله پهپادی دستاوردی استراتژیک برای مقاومت است. پایگاه خبری هوران – این نشریه الکترونیکی که در لندن به روز رسانی می شود، خاطرنشان کرد: واکنش […]

واکنش جالب صهیونیست ها به حمله پهپادی مقاومت به منزل نتانیاهو

نشریه رای الیوم نوشت: هدف قرار دادن خانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر ساحلی قیساریه طی حمله پهپادی دستاوردی استراتژیک برای مقاومت است.

پایگاه خبری هوران – این نشریه الکترونیکی که در لندن به روز رسانی می شود، خاطرنشان کرد: واکنش ها در داخل سرزمین اشغالی به این حمله نشانه عمق فروپاشی جامعه صهیونیستی و میزان نفرت ساکنان سرزمین های اشغالی از نتانیاهو است که او را دزد و خائن می دانند و همسرش که او را غول نامیده اند و از یاییر پسر بزرگ نتانیاهو که در میامی در آمریکا زندگی می کند آنهم تحت تدابیر شدید امنیتی شاباک که بهای آن را مالیات دهندگان اسراییلی می پردازند.

پسر دیگر نتانیاهو به نام آونر در انگلستان اقامت دارد و هر دو بر خلاف قوانین موجود در این رژیم به عنوان نیروی ذخیره به ارتش رژیم ملحق نشده اند.

یک کاربر اسراییلی شبکه های اجتماعی در صفحه مجازی روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: نتانیاهو، تو وقیح هستی، این هفته ده ها اسرائیلی کشته و زخمی شدند و مثل تو ماشین ضد گلوله و محافظ و دو خانه ندارند… تو خودبزرگ بین و فاسدی و به هیچ عنوان رهبر نیستی.

دیگری نوشت: رئیس موساد و شین بت و فرمانده کل ارتش باید به خانه نتانیاهو هجوم برده و او را به اتهام خیانت به اسرائیل در زمان جنگ دستگیر و محاکمه کنند.

شخص دیگری نوشت: ای رذل، ادعا می کنی که قصد ترور تو را داشتند، در حالی که هر روز در جنگ بچه ها کشته می شوند، ای سگ گستاخ، تو و زن دیوانه ات به جهنم بروید.

شخصی نوشت: نتانیاهو و همسرش اسراییل را به باد خواهند داد.

موشه نوشت: ای نتانیاهو با سرعت به پناهگاه برو زیرا ایرانیها تا کشتنت کوتاه نخواهند آمد.

دیگری نوشت: پدافند ضد هوایی اسراییل نفوذپذیر است و هیچ آژیر خطری در شهرک ها و روستاها به صدا در نیامد این در حالی است که قیمت هر پهپاد فقط صد دلار است.

منابع عبری زبان روز گذشته (شنبه ۲۸ مهر ماه) از نفوذ پهپادهای حزب الله به حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی و اصابت به خانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده و خاطرنشان کردند که به دنبال این حمله آژیر خطر به صدا درنیامد و سامانه‌های دفاعی هم نتوانستند آن‌ را رهگیری کنند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید