کد خبر:20000
پ
سنوار–
یحیی السنوار؛ اراده نظامی دشمن را شکستیم

یحیی السنوار:  اراده نظامی دشمن صهیونیست را شکستیم، اراده سیاسی آن‌ها سقوط کرد

یحیی السنوار:  اراده نظامی دشمن صهیونیست را شکستیم، اراده سیاسی آن‌ها سقوط کرد برادر مجاهد یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلم کردند؛ عملیات سیل الاقصی برای ضربه زدن به تمامیت ارضی رزیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه انجام شد. محور مقاومت هوران – رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نامه خود به عبدالملک […]

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

یحیی السنوار:  اراده نظامی دشمن صهیونیست را شکستیم، اراده سیاسی آن‌ها سقوط کرد

برادر مجاهد یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلم کردند؛ عملیات سیل الاقصی برای ضربه زدن به تمامیت ارضی رزیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه انجام شد.

محور مقاومت هوران – رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نامه خود به عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله، ورود موشک‌های انصارالله به یمن را به عمق رژیم صهیونیستی با دور زدن لایه‌های سامانه‌های پدافندی و رهگیری تبریک گفت و از محبت خالصانه و محکم انصارالله تشکر کرد. اراده ای که در میدان دیدیم.

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

فرمانده سینوار در پیام خود گفت: ورود موشک‌های شما برنامه‌های مهار و خنثی‌سازی جبهه‌های مقاومت را خنثی می‌کند و آنها را در حل و فصل نبرد تأثیرگذارتر می‌کند و تلاش هماهنگ تلاش‌های ما با مقاومت در یمن است. لبنان و عراق با شکست دادن دشمن از وطن خود، انشاءالله شکست خواهند داد.»

ایشان توضیح داد که مردم فلسطین ما در غزه در معرض جنگ نسل کشی، محاصره و قحطی هستند که این امر مستلزم حمایت ملت‌های عرب مسلمان از آنها است.

رئیس دفتر سیاسی با تایید خوب بودن مقاومت، خبر و اطلاعاتی که دشمن منتشر می‌کند در چارچوب جنگ روانی است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت خود را برای نبرد فرسایشی آماده می کند و همانطور که اراده نظامی دشمن را شکست، اراده سیاسی دشمن را نیز در هم خواهد شکست.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید