کد خبر:19978
پ
ناصره
مجروحیت 23 سرباز صهیونیستی در 24 ساعت

ارتش اشغالگر از مجروح شدن ۲۳ سرباز ظرف ۲۴ ساعت خبر می‌دهد

ارتش اشغالگر از مجروح شدن ۲۳ سرباز ظرف ۲۴ ساعت خبر می‌دهد ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه از مجروح شدن ۲۳ نظامی خود در نوار غزه و شمال فلسطین اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. گروه بین‌الملل هوران – سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم اشغالگر قدس در بیانیه‌ای کوتاه گفت: در جریان نبردهای […]

ارتش اشغالگر از مجروح شدن ۲۳ سرباز ظرف ۲۴ ساعت خبر می‌دهد

ارتش اشغالگر از مجروح شدن ۲۳ سرباز ظرف ۲۴ ساعت خبر می‌دهد

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه از مجروح شدن ۲۳ نظامی خود در نوار غزه و شمال فلسطین اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

گروه بین‌الملل هوران – سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم اشغالگر قدس در بیانیه‌ای کوتاه گفت: در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه و شمال ۲۳ نظامی اسرائیلی به درجات مختلف مجروح شدند.

بر اساس داده‌های رسمی و اعلامیه‌های اشغالگر، در نتیجه حملات مقاومت اسلامی فلسطین، حزب‌الله، جبهه‌های پشتیبانی و عملیات در داخل فلسطین از ابتدای مهرماه جاری، ۳۹ اسرائیلی در صفوف ارتش و شهرک‌نشینان کشته شدند.

اوایل امروز سه‌شنبه، در یک عملیات تیراندازی در شهر اشدود، یک سرباز پلیس اشغالگر کشته و ۵ اسرائیلی دیگر زخمی شدند، پیش از این که عامل آن تیراندازی شود و کشته شود.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط کانال اسرائیلی کان، تعداد کشته‌ها و زخمی‌های اسرائیلی از زمان آغاز جنگ نسل‌کشی غزه از مرز ۷۰۰ کشته شامل افسران و سربازان گذشته است.

این کانال توضیح داد که در سه هفته اول جنگ، یعنی بین ۷ تا ۲۶ اکتبر، ۳۲۶ پرسنل ارتش اسرائیل کشته شدند.

بر اساس گزارش موسسه ملی بیمه در اسرائیل، پس از عملیات سیل الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، ۸۸۵ اسرائیلی بدون احتساب پرسنل نظامی کشته شدند.

ارتش اشغالگر عمداً خساراتی را که از نظر تعداد نیروها و خودروهای منهدم شده متحمل می شود پنهان می کند، اما رسانه های اسرائیلی تأیید می کنند که فاصله زیادی در اعداد بین آنچه اعلام می شود و آنچه به بیمارستان ها می رسد وجود دارد.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید