کد خبر:19655
پ
شهید «سید حسن نصرالله»
بیانیه انجمن نویسندگان استان گلستان هوران

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در رثای شهادت بنده صالح خدا «شهید سید حسن نصرالله» در راه بیت‌المقدس

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در رثای شهادت بنده صالح خدا «شهید سید حسن نصرالله» در راه بیت‌المقدس وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ پایگاه خبری هوران – سرور و سید مقاومت، بنده صالح خدا و مجاهد فی‌سبیل‌الله – دبیرکل حزب‌الله لبنان، «جناب آقای سید حسن نصرُالله» پیشوای بزرگ […]

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در رثای شهادت بنده صالح خدا «شهید سید حسن نصرالله» در راه بیت‌المقدس

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

پایگاه خبری هوران – سرور و سید مقاومت، بنده صالح خدا و مجاهد فی‌سبیل‌الله – دبیرکل حزب‌الله لبنان، «جناب آقای سید حسن نصرُالله» پیشوای بزرگ شهدای مقاومت اسلامی و سرزمین مقدس فلسطین، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضایت او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا از طریق بیت‌المقدس و کربلای نورانی در سفر الهی ایمان و جهاد فِي‌سَبِيلِ اللَّهِ در رکاب پیامبران و امامان شهیدش که تمام لحظات عمرگران‌بهای خود را صرف مبارزه با خبیث‌ترین و شقی‎‎‌ ترین جنایتکاران عالم کرد، با افتخار در جوار الهی ساکن شد.

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در رثای شهادت بنده صالح خدا «شهید سید حسن نصرالله» در راه بیت‌المقدس

بعد از گذشت بیش از سی سال رهبری شجاعانه و مدبرانه مقاومت اسلامی در لبنان و در نبردهای پرافتخار در حمایت از مردم مظلوم سرزمین مقدس فلسطین به کاروان شهدای بیت‌المقدس پیوست.

انجمن نویسندگان استان گلستان هوران شهادت جانسوز عالم ربانی و ذریه رسول‌الله، جناب سید حسن نصرالله را به محضر امام عصر(عج) «رضوان‌الله تعالی‌علیه» و «ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‎‌ای «مدظله‌العالی» و حزب‌الله قهرمان – مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین و عاشقان جبهه مقاومت و خانواده محترم و صبور ایشان، تسلیت و تبریک می‌گوئیم.

بدینوسیله از اهالی قلم، اصحاب هنر و اندیشه، فعالان عرصه فرهنگ و ادبیات دعوت می‌گردد تا با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رستای پیام مهم امروز ایشان که فرمودند؛ «بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث، آن‌ها را یاری کنند.» لذا با روایت از جنایات و سبعیت رژیم جنایتکار صهیونیستی و بیان هنرمندانه، مظلومیت و حماسه مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی به تکلیف انسانی و رسالت تاریخی خود عمل نمائید.

مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که سایه اش بلند باد، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، تسلیت عرض می‌نماییم. به ملت مقاوم، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و به جناب آقای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تبریک می‌‎گوییم. خداوند متعال به او به عنوان شهید راه بیت‎‌المقدس و فلسطین تسلیت عرض می‌نماییم

انجمن نویسندگان استان گلستان هوران

هفتم مهرماه ۱۴۰۳

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید