کد خبر:18906
پ
سربازان
تمرد سربازان رژیم صهیونیست از بازگشت به جنگ غزه

سربازان رژیم صهیونیست از بازگشت به جنگ در نوار غزه خودداری می‌کنند+عکس

سربازان رژیم صهیونیست از بازگشت به جنگ در نوار غزه خودداری می‌کنند+عکس روزنامه رسمی اسرائیلی عصر دیروز در بولتن خود گزارش داد که صدها سرباز از تیپ‌های پیاده ارتش اشغالگر صهیونیستی از بازگشت برای شرکت در درگیری‌ها در نوار غزه خودداری کردند. گروه بین الملل هوران – این کانال اضافه کرد که بیش از ده […]

سربازان ترسوی اسرائیلی

سربازان رژیم صهیونیست از بازگشت به جنگ در نوار غزه خودداری می‌کنند+عکس

روزنامه رسمی اسرائیلی عصر دیروز در بولتن خود گزارش داد که صدها سرباز از تیپ‌های پیاده ارتش اشغالگر صهیونیستی از بازگشت برای شرکت در درگیری‌ها در نوار غزه خودداری کردند.

گروه بین الملل هوران – این کانال اضافه کرد که بیش از ده ها جنگجوی این رژیم گزارشی از فرماندهان دریافت کردند که اگر اکنون وارد مانور داخل سکتور نشوند، به اتهام امتناع از دستور به محاکمه نظامی معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، سربازان به فرماندهان خود گفتند که پس از ۱۰ ماه در غزه، دیگر نمی توانند به جنگ با رزمندگان حماس بازگردند. خیلی از سربازان ناپدید و کشته و زخمی و دیگر افراد نیاز به استراحت دارند، اما برای انجام کارهای دیگر آماده هستند. تعدادی از آنها همانطور که این کانال گزارش داده می‌گویند: «رهبران طوری با ما برخورد می‌کنند که انگار ما تازه‌کار هستیم و با ما برخورد نمی‌کنند بر این اساس که ما سربازانی هستیم که رفقای خود را از دست داده‌ایم و در داخل غزه می‌جنگیم. فرماندهان می‌گویند؛ لخت شوید یا وارد غزه یا زندان».

این کانال همچنین به شکایات‌های مشابه بسیاری از سوی دیگر تیپ‌هایی که در ده ماه گذشته به طور دائم در نوار غزه می جنگند، اشاره کرد که سربازان توان مقابله با حماس را ندارند. 

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید