کد خبر:18885
پ
ابو شجاع
فرمانده گردان‌های قدس در طولکرم «ابو شجاع»

شهادت «ابو شجاع» فرمانده گردان‌های قدس در طولکرم +عکس

  شهید محمد جابر «ابو شجاع» شهادت «ابو شجاع» فرمانده گردان‌های قدس در طولکرم + عکس  «ابو شجاع» فرمانده دلیر و سلحشور گردان‌های قدس در طولکرم تحت تعقیب مقامات ارشد اشغالگر در کرانه باختری در سلسله طولانی عملیات‌های مسلحانه جهادی علیه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری رود اردن بود. محور مقاومت هوران […]

  شهید محمد جابر «ابو شجاع»

شهادت «ابو شجاع» فرمانده گردان‌های قدس در طولکرم + عکس

 «ابو شجاع» فرمانده دلیر و سلحشور گردان‌های قدس در طولکرم تحت تعقیب مقامات ارشد اشغالگر در کرانه باختری در سلسله طولانی عملیات‌های مسلحانه جهادی علیه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری رود اردن بود.

محور مقاومت هوران – پنج رزمنده مقاومت فلسطینی به همراه فرمانده گردان طولکرم «شهید محمد جابر» ملقب به “ابو شجاع” سحرگاه روز پنجشنبه در جریان تبادل آتش با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در حال نفوذ به اردوگاه نورشمس در منطقه طولکرم در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند.

  شهید محمد جابر «ابو شجاع»

سخنگوی ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای از ترور فرمانده گردان «محمد جابر» ملقب به «ابو شجاع» و چهار عضو دیگر این گردان در جریان تبادل آتش در قرارگاه نور شمس خبر داد مجروح شدن یک سرباز “اسرائیلی” از یگان ویژه “الیمام”.

  شهید محمد جابر «ابو شجاع»

سخنگوی ارتش اشغالگر در بیانیه خود گفت: «ابو شجاع در عملیات های مسلحانه زیادی شرکت داشت و در عملیات تیراندازی در ژوئن گذشته که منجر به کشته شدن «امنون مختار» اسرائیلی شد، وی در عملیات دیگری نیز شرکت داشت بر اساس آنچه در این بیانیه آمده است.

  شهید محمد جابر «ابو شجاع»

شایان ذکر است که شهید «ابو شجاع» اولین فرد تحت تعقیب مقامات ارشد اشغالگر در کرانه باختری در سلسله طولانی عملیات‌های مسلحانه جهادی علیه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری رود اردن بود که بشهادت رسید.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید