کد خبر:18873
پ
نشان هنر – غلامعلی نسائی
از سوی شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

«غلامعلی نسائی» نویسنده گلستانی، نشان درجه۳ هنری کسب کرد

از سوی شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ «غلامعلی نسائی» نویسنده گلستانی، نشان درجه۳ هنری کسب کرد غلامعلی نسائی، نویسنده و جانباز گلستانی نشان «درجه‌یک ۳ هنری» را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد. گروه فرهنگی هوران – در آخرین جلسه شورای ارزیابی هنرمندان و نویسندگان و شاعران کشور و به استناد […]

از سوی شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

«غلامعلی نسائی» نویسنده گلستانی، نشان درجه۳ هنری کسب کرد

غلامعلی نسائی، نویسنده و جانباز گلستانی نشان «درجه‌یک ۳ هنری» را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

گروه فرهنگی هوران – در آخرین جلسه شورای ارزیابی هنرمندان و نویسندگان و شاعران کشور و به استناد متمم آئین‌نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به «غلامعلی نسائی» نویسنده و جانباز گلستانی نشان «درجه‌۳ هنری» در رشته «داستان‌نویسی» اهدا شد.

مطابق ضوابط و آیین‌نامه مصوب اجرایی تبصره ماده ۶۶ قانون مدیریت خدمات کشوری، تعیین درجات هنری برای برخورداری از امتیازات مربوطه از سوی شورای ارزشیابی برای هنرمندان در پنج سطح صورت می‌گیرد و درجه۳ هنری که هم‌طراز با مدرک تحصیلی «لیسانس – ادبیات زبان فارسی» است به افراد برجسته هنری – ادبی اعطا می‌شود که فعالیت‌های تأثیرگذار و بریان‌ساز انجام داده و آثاری شاخص در موضوع و رشته مربوطه، پدید آورده باشند.

شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ارزیابی اسناد، مدارک و سوابق هنری و فرهنگی افراد اعطای درجه هنری و سطح آن را مشخص می‌کند.

غلامعلی نسائی نویسنده و جانباز گلستانی، دبیر انجمن نویسندگان گلستان و صاحب امتیاز و مدیر مسئول «پایگاه خبری هوران» تخصصی فرهنگ و هنر ادبیات مقاومت، صاحب آثاری خواندنی چون؛ «زود پرستو شو بیا – فانوس کمین _  گردان عطش – ستاره‌هور – اسفندیار شمالی – دور من خط قرمز بکش – نفت فروش فرمانده – ترکش‌فلفلی – بسوی‌قربانگاه – کبوترهای قاصد – خودت را زنده نگه‌دار و مگه مهمانی آمدی… با آثار خواندنی دیگر که تا کنون بیش از ۵۰ هزار نسخه از آن‌ها منتشر گردیده است.

در ضمن با توجه به دستورالعمل نحوه احتساب یک مقطع تحصیلی بالاتر در مورد جانبازان، برای ایشان مقطع «فوق لیسانس» ادبیات زبان فارسی محسوب می‌گردد.

درجات هنری بر اساس شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه ۵۶۹ مورخه ۱۲مهرماه ۱۳۸۴ با تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هنرمندان دارای ضوابط صادر میگردد.

«غلامعلی نسائی» اولین نویسنده و جابباز گلستانی، نشان درجه 3 هنری کسب کرد

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید