کد خبر:18667
پ
الشهيد المجاهد حسين علي حسين سليمان
الشهيد المجاهد حسين علي حسين سليمان "ملاك"

با سربلندی و خوشبختی «شهید علي حسين سليمان» در راه بیت‌المقدس به وصال رسید + عکس

… شهداً کربلا على طريق القدس … با سربلندی و خوشبختی «شهید علي حسين سليمان» در راه بیت‌المقدس به وصال رسید + عکس وَ يَسْتَبْشِرُون‌َ بِالَّذِين‌َ لَم‌ْ يَلْحَقُوا… خوشحالند و بخاطر «مجاهدان شهيد آينده‏» كه هنوز به آن‌ها ملحق نشده‏‌اند، خوشبخت و منتظر وصال رفقای خویش می‌مانند. پایگاه خبری هوران – شهدای مقاومت اسلامی در […]

شهداً کربلا على طريق القدس

با سربلندی و خوشبختی «شهید علي حسين سليمان» در راه بیت‌المقدس به وصال رسید + عکس

وَ يَسْتَبْشِرُون‌َ بِالَّذِين‌َ لَم‌ْ يَلْحَقُوا خوشحالند و بخاطر «مجاهدان شهيد آينده‏» كه هنوز به آن‌ها ملحق نشده‏‌اند، خوشبخت و منتظر وصال رفقای خویش می‌مانند.

پایگاه خبری هوران – شهدای مقاومت اسلامی در مهمانی فرشتگان آسمانی، مردان سلحشور از حزب الله لبنان که در نبرد با سربازان وحشی و اهریمنی رژیم ستمگر و جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی در راه «بیت المقدس» به شهادت رسیدند و با عنایت به آیه ۲۳ «سوره احزاب» رزمندگان شهید مقاومت نیز به عهد و پیمان خود وفادار ماندند و از جان و زندگی خود گذشتند و با سربلندی به خوشبختی رسیدند..

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُا تَبْدِيلًا… «در میان حزب الله لبنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او بشهادت رسیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

با محبت و سربلندی مجاهد شهید حسین علی حسین سلیمان «ملک» متولد ۱۳۶۷ از شهر تربیخا و ساکن شهر دیر قانون رأس العین در جنوب لبنان که در راه «بیت‌المقدس» در نبرد با سربازان اهریمن و تاریکی رژیم اشغالگر جنایتکار صهیونیستی، بسوی شهادت شتافت.

شهید حسین علی حسین سلیمان «ملک»

شهداً على طريق القدس

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ. مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً} – صَدَقَ الله العَليّ العَظِيم. بمزيد من الفخر والإعتزاز،

الشهيد المجاهد حسين علي حسين سليمان "ملاك"

المقاومة الإسلامية تزف الشهيد المجاهد حسين علي حسين سليمان «ملاک»

المقاومة الإسلامية الشهيد المجاهد حسين علي حسين سليمان “ملاك” مواليد عام ۱۹۸۸ من بلدة طربيخا وسكان بلدة دير قانون رأس العين في جنوب لبنان، والذي ارتقى شهيداً على طريق القدس.

عزاداری سالار شهیدان

حزب الله لبنان در عزاداری سالار شهیدان «سیدالشهدا» با مهربانی و محبت و دلتنگی «مجاهد شهید حسین سلیمان» که راه بیت المقدس بشهادت رسیدند، در شهر دیرقانون و «راس‎‌‌ العین» بدرقه می‌کنند.

محور مقاومت هوران – شهرک جنوبی دیر قانون، راس العین و مردم لبنان طیربیخا در سوگ شهید مجاهد در راه بیت المقدس حسینعلی حسین سلیمان عزاداری کردند.

با راهپیمایی گسترده ای که از مقابل منزل وی آغاز شد و در آن دو تن از اعضای جبهه وفاداری به مقاومت، نماینده حسن عزالدین و نماینده حسین جاشی، شخصیت ها، فعالان و علمای دینی به همراه خانواده شهید، خانواده شهدا و انبوه مردم به ندای وفاداری به خون شهدا لبیک گفتند.

عزاداری سالار شهیدان

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید