کد خبر:18567
پ
۱۴۰۳-۶۲۱۵۷
واشنگتن عامل استانداردهای دوگانه واشنگتن ه

«حق پاسخ» و «دفاع از خود» عامل استانداردهای دوگانه واشنگتن هستند؟!

«حق پاسخ» و «دفاع از خود» عامل استانداردهای دوگانه واشنگتن هستند؟! نویسنده: غلامعلی نسائی هر کسی که دشمن واشنگتن است، در این جهان هیچ حق و حقوقی ندارد که طلب حق کند، حق برای غیر از وابستگان آمریکا در جهان هرگز معنا ندارد، مانند روسیه در جنگ با اوکراین و چین در رویارویی با تایوان… […]

«حق پاسخ» و «دفاع از خود» عامل استانداردهای دوگانه واشنگتن هستند؟!

نویسنده: غلامعلی نسائی

هر کسی که دشمن واشنگتن است، در این جهان هیچ حق و حقوقی ندارد که طلب حق کند، حق برای غیر از وابستگان آمریکا در جهان هرگز معنا ندارد، مانند روسیه در جنگ با اوکراین و چین در رویارویی با تایوان… این‌ها  هیچ حقی دارند، ایران و جبهه مقاومت…

گروه سیاست هوران – حق از منظر آمریکا تابع استانداردهای دوگانه است و بر اساس منافع دولت آمریکا و متحدانش، حق یک دیدگاه است دفاع از خود برای «اسرائیل» غاصب متجاوز، مشروع و جایز است، اما بر ایران و دفاع از مسجدالقصی، سرزمین‌های اشغال شده فلسطین توسط رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیست فاشیست حرام است.

اینگونه است که حق به هرکسی که متحد «واشنگتن» است حلال و می تواند جنایات او را پاک کند و ببخشد، حتی اگر از نظر «کاخ سیاه واشگتن جنایتکار» همه آنها را جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت توصیف کنند؛ برای مسنکبران اشغالگر این یک “حق دفاع از خود” است.

هر کسی که دشمن واشنگتن است، در این جهان هیچ حق و حقوقی ندارد که طلب حق کند، حق برای غیر از وابستگان آمریکا در جهان هرگز معنا ندارد، مانند روسیه در جنگ با اوکراین و چین در رویارویی با تایوان… این‌ها  هیچ حقی دارند، ایران و جبهه مقاومت…

«حق پاسخ» و «دفاع از خود» عامل استانداردهای دوگانه واشنگتن هستند؟!

آمریکا همیشه پشت سر متحدانش از جمله اسرائیل جنایتکار و کودک کش صف می‌کشد و از آن‌ها حمایت می‌کند و همه جنایت‌هایش را در جنگ و کشتار ۱۶۰۰۰ کودک فلسطینی و «۲۱۰۰ نوزاد در غزه» در ده ماه گذشته با کشتار ۴۰ هزار نفر از مردم بیگناه و بی‌دفاع فلسطینی، اوارگان خان‌یونس و رفع و نوار غزه و دیگر نقاط تحت جنایت اسرائیل، همه این جنایات کثیف و پلید و زشت را «بیگناه» توجیه می‌کند و برای تخریب و کشتار بیشتر مظلومان، برای نسل کشی اسرائیل غاصب اشغالگر تجهیزات نظامی و بمب‌های مرگبار را در اختیارشان می‌گذارد…

و در طبل‌ها و فلوت‌های رسانه‌ای خود را برای پاک کردن اثر انگشت‌شان و شستن دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان «رجزخوانی» می‌کند. بی‌گناهان زیر پرچم «حق دفاع از خود» و ماجرای کشتار «مجدال شمس» با خونی که بر زمین نشسته بود، هنوز جلوی چشم‌هایشان می‌بینند و خود را به نابینائی می‌زنند.

آنجا همه شواهد این را تأیید می‌کند که موشک رهگیری شده پرتابی توسط ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بوده که مسیر خود را از دست داده بود.

علیرغم این، گروه کر جیره خوار رسانه‌ای وابسته به مستکبران قاتل قرن به سرعت روایت ارتش اشغالگر و دروغ بزرگ آن را بدون تلاش برای بررسی حقایق اتخاذ کردند. آن‌چه در اینجا مهم نیست این بود که مشخص شود آیا دشمن صهیونیستی عامل کشتار بوده، همانطور که بعداً از طریق حوادث مشابه در عکا و جاهای دیگر تأیید شد که دست قاتلان صهیونیست تا گردن در خون بی‌گنان غرق شده و آنچه برای آمریکایی ها مهم و مهم است، مهر زدن بر «حق اسرائیل برای پاسخگویی و دفاع از خود» است.

و بزرگترین مصیبت این است که کسانی که به «حق و حقوق اسرائیل غاصب» می‌بالند، فراموش کرده‌اند که او اساساً یک موجودیت اشغالگری در سرزمین فلسطین دارد و باید گورش را گم کند و اساساً حق ندارد در جولان اشغالی وجود داشته باشد و نه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین که ملت‌های عرب و جهان باید بیشتر از این موضوع مطلع باشد، هر چند که همه مطلع و مطیع آمریکای جهانخوار هستند.

از سوی دیگر، «اسرائیل» با حمله‌ای آشکار و آشکار به خاک ایران و در قلب پایتخت دست به ترور بهترین مردان حق‌جو زده و بمباران می‌کند، که این خود ناقض تمام قوانین بین المللی است،

و ناگهان حق ایران برای دفاع از خود تبخیر شد و قوانین بین‌المللی همراه با آن‌همه جنایت آشکار از بین رفت. آیا ایران نگران پاسخ است یا اسرائیل قاتل غاصب…

تابستان «حق پاسخ یا حق دفاع از خود» و زمستان آن زیر سقف آمریکا با ایران تبدیل به شب‌های دیپلماتیک شد و درباره منافع منطقه که مستلزم پرهیز از تنش است.

این منافع در ایران وجود ندارد. مفهوم آمریکایی برای توقف عیاشی «اسرائیل»، مهار آن و جلوگیری از ضربه زدن آن به پایتخت‌های منطقه در تهران یا بیروت…

اما اگر ایران و جبهه مقاومت تهدید به پاسخگویی و اعمال مشروع و قانونی خود کنند، در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شد،

اما در راهروهای دیپلماسی آمریکا و به عدم تنش لاف می زنند و منافع منطقه را فرا می خوانند.

اما سوال اینجاست: وقتی دشمن به ایران و لبنان حمله کرد این منافع کجا بود.؟

در طول بیش از ده ماه ویرانی و قتل عام علیه فلسطینیان در غزه، وقتی واشنگتن همه اشکال مادی، اخلاقی، رسانه‌ای و دیپلماتیک نتانیاهو را برای تکمیل تجاوزات خود علیه غزه و مردم آن ارائه می‌کرد، کجا بود؟ کجا بود که پل‌های هوایی برای تامین بمب‌ها و موشک‌های صدها تنی به اشغالگر اختصاص داده شد تا به سوی مردمی بی‌دفاع پرتاب شود؟

آمریکا چگونه به خود اجازه می‌دهد در مورد حقوق بشری صحبت کند و تعیین کند که چه چیزی حق است و چه چیزی نیست، در حالی که بی طرف نیست، بلکه در ریختن خون فلسطینی‌ها، لبنانی‌ها و دیگران خود شریک است.؟

آیا فراموش می‌کنیم که چگونه موضع آمریکا در استقبال از دادگاه کیفری بین‌المللی به دلیل صدور حکم بازداشت مقامات روسیه در بحبوحه جنگ با اوکراین به محکومیت این دادگاه به دلیل صدور حکم بازداشت علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پس زمینه جنایات وی تبدیل شد.

در غزه، و چگونه مجلس نمایندگان آمریکا سعی کردند آن دادگاه و قضات آن را محاصره و با تصویب پیش نویس قانونی که آن‌ها را مجازات می‌کند، پس از اقدام آن‌ها برای صدور آن یادداشت‌ها علیه رهبران نهاد غاصب، آنها را تحت فشار قرار دهد؟

آمریکای جنایتکار تو چگونه حرف از بی طرفی می‌زنی وقتی تمام سلاح و تجهیزات نظامی‌ات را در حمایت از کشتار آشکار و نسل کشی قرن در اختیار اسرائیل اشغالگر قرار می‌دهی، روباه مکاری واشنگتن، عامل استانداردهای دوگانه….

ملت‌های مسلمان مقاومت اسلامی در سراسر منطقه از ایران تا لبنان و عراق و یمن و فلسطین تا فروپاشی و محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی با رهبری امام خامنه‌ائی، تا آخر ایستاده‌اند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید