کد خبر:18434
پ
–شهید-علی-یوسف-الغندور–
شهید قسامی، مجاهد علی یوسف الغندور

شهید علی یوسف در یک سفر طولانی جهاد به سوی پروردگارش شتافت + عکس

شهیدی از گردان‌های شهید عزالدین قسام شهید علی یوسف در یک سفر طولانی جهاد به سوی پروردگارش شتافت + عکس نویسنده: غلامعلی نسائی در سفر عاشقانه بسوی آسمان لایتناهی، مجاهدان قهرمان قسام وقت برای استراحت یا نشستن نمی‌دانند، وقتی دعوت کننده به جهاد، دعوت می‌کند. محور مقاومت هوران – مجاهدان دلاور گردان‎‌های قسام در راه […]

شهیدی از گردان‌های شهید عزالدین قسام

شهید علی یوسف در یک سفر طولانی جهاد به سوی پروردگارش شتافت + عکس

نویسنده: غلامعلی نسائی

در سفر عاشقانه بسوی آسمان لایتناهی، مجاهدان قهرمان قسام وقت برای استراحت یا نشستن نمی‌دانند، وقتی دعوت کننده به جهاد، دعوت می‌کند.

محور مقاومت هوران – مجاهدان دلاور گردان‎‌های قسام در راه جهاد و مقاومت و در میدان عزت و سربلندی قیام کرد؛ شهید قسامی، مجاهد علی یوسف الغندور ۳۱ ساله از مسجد «الصالحین» در اردوگاه جبلیه، شمال نوار غزه بر اثر بمباران دشمن نازی صهیونیست به شهادت رسید.

شهید علی یوسف در یک سفر طولانی جهاد به سوی پروردگارش شتافت + عکس

در گردان های شهید عزالدین قسام خون مجاهدان با سرافرازی ریخته می‌شود. خون «مجاهد علی یوسف الغندور» و همه شهدای ملت فلیسطین ما انشاءالله بیهوده نخواهد بود و صهیونیست جنایتکار را غرق خواهند کرد، آنطور که انگار اصلا وجود نداشته است. 

مجاهد  شهید قسامی «علی یوسف الغندور» با خدای متعال بیعت کردند تا در راه شهادت پیش بروند، بی اعتنا به ناهمواری راه، از جنگ و آتش و شعله تجاوز، از وسط این سرزمین بیرون رفتند و اسلحه‌های پاک خود را در مقابل دشمنان دین و میهن، یهودیان و حامیان‌شان همراه مسلح و هجومی است. 

شهید مجاهد قسام الگوی زنده ای برای مجاهدان وفادار و الگوی خوبی برای جانشینانش است، او در کنار برادرانش در راه جهاد شتافت تا اینکه به لقای خداوند متعال تبدیل شد. او نمونه ای از وفاداری است.

در ششم اسفند ماه سال هزار و نهصد و هشتاد و چهار (۳/۶/۱۹۸۴م) علی در محله شیخ رضوان شهر غزه در یکی از خانه‌های ساده و در آغوش یک متعهد مومنانه به دنیا آمد. خانواده‌ای که در میان مردم به نیکی و نیکی شناخته می‌شود، آنچنان که به او شیر غرور و عزت می‌نوشاند، بزرگ شد و به خاک و هوای وطن خود سربلند شد.

شهادت در میدان نبرد، جایی که نیروی مردان مبارز مجاهد قسام آزمایش می‌شوند و دلاوران در معرض دید دیگران قرار می‌گیرند، آنجا باید باشد و چگونه باید باشد، پس دعای شهادت او را همواره بر سر او داشت.

در سفر عاشقانه بسوی آسمان لایتناهی، مجاهدان قهرمان قسام وقت برای استراحت یا نشستن نمی‌دانند، وقتی دعوت کننده به جهاد، دعوت می‌کند. با بی‌اعتنایی به دشمن‌شان با قوی‌ترین زرادخانه‌اش در منطقه – دشمن اشغالگر صهیونیستی و یار جهنمی‌اش آمریکا و انگلیس و دیگر مستکبران روی زمین، عزمشان مانند ابرها و صاعقه و رعذ سهمگین در امواج طوفانی عزم جهادی‌شان بر دیواره مستحکم ستمگران مستکبر هجوم می‌برند و در اوج بشهات و پیروی دست پیدا می‌کنند و با نشان افتخار شهادت در دیدار خداوند خویش، بهترین پایان است.

شهید علی یوسف در یک سفر طولانی جهاد به سوی پروردگارش شتافت + عکس

پس از یک سفر طولانی جهاد، روح پاکش به سوی پروردگارش عروج کرد و بر استقامت و شکیبایی و امیدش شهادت داد، نه ضعیف بود و نه از خود راضی بود، و شتابزده به خیل شهدا پیوست. خندان، شاد و شاد.

علی در روز پنج شنبه ۹/۸/۲۰۱۸ میلادی بر اثر بمباران صهیونیست‌های جنایتکار وحشی در آستانه فراق از این دنیای زودگذر و حرکت به سوی بهشت ​​جاودانگی و شهید ماندن «انشاء الله» او وظیفه جهادی را ترک کرد و نه تغییر داد و نه غفلت کرد، بلکه خود را وقف خدا کرد و خود با شهادت به ملاقات شهدای ما شتافت.

پایان پیام/هوران

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید