کد خبر:18416
پ
نتانیاهو-وحشی—۱
اسرائیل با «وحشت‌ناتمام»

اسرائیل با «وحشت‌ناتمام» منتظر پاسخ محور مقاومت و موشک‌ خرمشهر است

اسرائیل با «وحشت‌ناتمام» منتظر پاسخ محور مقاومت و موشک‌ خرمشهر است نویسنده: غلامعلی نسائی محور مقاومت هوران – اظهارات سران اسرائیل و رسانه‌های عبری از زمان ترور شهید «فؤاد شکر» آقامحسن مشاور ارشد نظامی حزب‎‌الله و سردار شهید «اسماعیل هنیه|عبدالسلام» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دیگر فرماندهان رشید سپاه اسلام «محور مقاومت» این روزها […]

اسرائیل با «وحشت‌ناتمام» منتظر پاسخ محور مقاومت و موشک‌ خرمشهر است

نویسنده: غلامعلی نسائی

محور مقاومت هوران – اظهارات سران اسرائیل و رسانه‌های عبری از زمان ترور شهید «فؤاد شکر» آقامحسن مشاور ارشد نظامی حزب‎‌الله و سردار شهید «اسماعیل هنیه|عبدالسلام» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دیگر فرماندهان رشید سپاه اسلام «محور مقاومت»

این روزها به وضوح میزان سردرگمی و انتظار و آشفتگی رژیم جنایتکار صهیونیسم و فرماندهان نظامی در کنار مردم اسرائیل در آشوب ترس، در وحشت ناتمام، منتظر پاسخ سخت محور مقاومت در سراسر منطقه و حمله جمهوری اسلامی ایران هستند. 

اسرائیل با «وحشت‌ناتمام»

پناهگاه‌ها را در اسرائیل تجهیز و مایحتاج معمول زندگی مانند؛ آب و غذا – دارو – لوازم پزشکی و دیگر  نیازهای روزانه خود را در دسترس قرار داده‌اند.

مردم با استرس، ترس و نگرانی، فعالیت‌های روزانه روتین خود را معطل و در وحشت و اضطراب به سر می‌برند. 

از نظامی‌ها تا فرماندهان ارتش و دولت خونخوار نتانیاهو و مردم کوچه و خیابان و دستگاه‌های دولتی و اداری و بخش خصوصی سر به آسمان دوخته و منتظر آتش و رعد مهیب مقاومت اسلامی و موشک‌های جمهوری اسلامی هستند.

اسرائیل در یک سردرگمی ناتمام با آمادگی روانی برای هر رویداد یا حرکتی، نشانه‌ای آشکار از جدیت مقابله با تهدیدات محور مقاومت و جمهوری اسلامی در پاسخ به ترورها و نسل‌کشی، خواب از چشم گرفته و با لرز و ترس و دلهره از هر صدایی سخت می‌هراسند. 

در همین چارچوب، دولت اسرائیل یک پناهگاه مخفی را که به عنوان مرکز فرماندهی یا اتاق عملیات زیرزمینی مخفی برای رهبران خونخوار و جنایتکار صهیونیست به ریاست خبیث‌ترین جنایتکار این کودک‌کش قرن «بنیامین نتانیاهو» قرار داده‌ و عمل می‌کنند، با هدف محافظت از آن‌ها در برابر آتش مهیب و سهمگین محور مقاومت و موشک‌های ایرانی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

پناهگاه با اتاق‌های مجهز به تمام تجهیزات و فناوری‌های لازم برای انجام جنگ طولانی مدت برای اطمینان از عدم رسیدن موشک‌های ایرانی و حملات محور مقاومت به آن‌ها هستند.

پناهگان تاریخی که آخرین روزهای حزب نازی آلمان «هیتلر» را بیاد نتانیاهو می‌آورد، از ترس و وحشت دلش را به آمریکای جنایتکار و حامیان غربی‌اش گره زده، ولی نمیداند که هیتلر نیز با تمام تجهیزات نظامی و حامیانش در گورستان پناهگاهش دست به خودکشی زد.

حرف آخر این‌که محور مقاومت و جمهوری اسلامی از طریق سران و مسئولانش به وضوح و صریح و قاطع گفته است که این ما هستیم که مکان و زمان و زمان را انتخاب می‌کنیم و بگذار تا خدا اذن دهد «مردان مقاومت و موشک‌ها و پهبادها» ایستاده بمانند، ما اصلا عجله نداریم. شما هستید که در وحشت ناتمام و سردرگمی فرو رفته‌ائید

پایان پیام/ هوران

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید