کد خبر:18260
پ
۱۴۰۳-۵۱۹۰-۱
بیانیه انجمن نویسندگان هوران در حمایت از حماس

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در حمایت از جنبش مقاومت اسلامی – حماس

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در حمایت از جنبش مقاومت اسلامی – حماس بگذارید فردا جمعه، روز خشم گسترده ملت‌های مسلمان جهان در محکومیت از جنایت و ترور و نفی نسل کشی رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیست اشغالگر در حمایت از سرزمین فلسطین و نوار غزه باشد. محور مقاومت هوران – ای توده های مردم مسلمان […]

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در حمایت از جنبش مقاومت اسلامی - حماس

بیانیه انجمن نویسندگان هوران در حمایت از جنبش مقاومت اسلامی – حماس

بگذارید فردا جمعه، روز خشم گسترده ملت‌های مسلمان جهان در محکومیت از جنایت و ترور و نفی نسل کشی رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیست اشغالگر در حمایت از سرزمین فلسطین و نوار غزه باشد.

محور مقاومت هوران – ای توده های مردم مسلمان ایران و سرافراز فلسطین و ای توده‌های ملت عرب و اسلامی «ای نویسندگان و شاعران» ای هنرمندان آزاده مبارز جهان در حمایت از نهضت مقاومت اسلامی «حماس» از شما می‌خواهیم که فردا بعد از نماز جمعه در تمامی مساجد به احترام روح سردار شهید اسماعیل هنیه و شهید مجاهد «سید فواد شکر» فریادتان را بر سر مستکبران جهان بلند کنید.

با راهپیمایی‌های خشمگین خود از هر مسجد با محکومیت جنایت‌های ناجوانمردانه رژیم منفور اشغالگر صهیونیست تروریست در ترور سردار مجاهد شهید اسماعیل هنیه و شهید سید فواد شکر و در محکومیت ادامه جنگ علیه مردم مظلوم در نوار غزه، برای دفاع از سرزمین مقدس فلسطین و مسجد اقصی مقدس فریاد و نفرت عمیق خود را از این رژیم خونخوار و حامیان غربی‌اش آمریکا و دیگر جنایتکار مستکبر روی زمین، با مرگ بر اسرائیل و آمریکا ابراز کنید.

همچنین از توده‌های مردم مبارز در سراسر جهان و ملت‌های عرب می‌خواهیم که فردا جمعه را روز خشم مطلق خود را در برابر اشغالگر جنایتکار صهیونیست و شهرک نشینان تروریست آن و در پیروزی و حمایت مردم مظلوم غزه قرار دهند.

به رژیم خونخوار جنایتکار صهیونیست با فریاد بر سرشان بگوید؛ حالا برهنه شوید که در معرض یک جنگ و نابودی مداوم قرار گرفته‌اید و خواب را از چشمان‌تان میگیریم تا رسیدن به آزادی سرزمین مقدس فلسطین از سوی رزمندگان مجاهد مقاومت در سراسر منطقه از ایران و عراق و یمن و لبنان و فلسطین بر سرتان آتش مهیب خواهیم ریخت تا جهنمی برایتان بسازیم که خودتان را برای ابد فراموش کنید.

انجمن نویسندگان استان گلستان هوران

پنجشنبه: ۲۶ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید