کد خبر:16780
پ
۱۴۰۳-۸۱۳
ذبح اخلاق به بهانه اجرای فرمان رهبری

فشار به منتقدان با تجاوز به حریم خصوصی کاربران/ ذبح اخلاق به بهانه اجرای فرمان رهبری

فشار به منتقدان با تجاوز به حریم خصوصی کاربران/ ذبح اخلاق به بهانه اجرای فرمان رهبری با اوج‌گیری گفتگوهای انتخاباتی در فضای مجازی، یک کاربر ناشناس به بهانه اجرای فرمان رهبری در خصوص حفظ اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی، بخشی از تصویر چهره یکی از کاربران مستعار توییتر را منتشر کرده است. گروه سیاست هوران – […]

فشار به منتقدان با تجاوز به حریم خصوصی کاربران/ ذبح اخلاق به بهانه اجرای فرمان رهبری

با اوج‌گیری گفتگوهای انتخاباتی در فضای مجازی، یک کاربر ناشناس به بهانه اجرای فرمان رهبری در خصوص حفظ اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی، بخشی از تصویر چهره یکی از کاربران مستعار توییتر را منتشر کرده است.

گروه سیاست هوران – با اوج‌گیری گفتگوهای انتخاباتی در فضای مجازی، یک کاربر ناشناس به بهانه اجرای فرمان رهبری در خصوص حفظ اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی، بخشی از تصویر چهره یکی از کاربران مستعار توییتر را منتشر کرده است.

این سبک از اعمال فشار بر روی منتقدان کاندیداها، یادآور روش‌های خباثت‌آلود برخی مهره‌های امنیتی جریان چپ در دهه‌های گذشته است که به بهانه‌های مختلف، خود را مجاز به هر اقدامی علیه دیگران می‌دانند.

به نظر می‌رسد دستگاه‌های امنیتی باید با دقت بالا چنین تحرکاتی را رصد کرده و برای جلوگیری از تبدیل آن به رویه جریان‌های خاص سیاسی تدبیر کنند. تجربه موفق برخورد با کانال‌های اختلاف‌افکن «نیمه محرمانه و سرائر» نشان می‌دهد در صورت وجود عزم جدی، بساط چنین سوءاستفاده‌هایی به سرعت جمع خواهد شد.

انتهای پیام/

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید