کد خبر:16314
پ
۱۴۰۳-۸۱۷-۱
بازی شمع و گل و پروانه آمنه

بازی شمع و گل و پروانه خانواده شهیدان حسونه در راه آسمان + عکس

بازی شمع و گل و پروانه خانواده شهیدان حسونه در راه آسمان + عکس نویسنده: غلامعلی نسائی حسونه و مهدی فرزندان آمنه در غزه با رویاهای شیرین، برای آینده آرزوهای بیشماری داشتند، مهدی در فوتبال سرآمد بود و در رشته کونگ فو کمربند مشکی داشت. پایگاه خبری هوران – بازی شمع و گل و پروانه […]

بازی شمع و گل و پروانه خانواده شهیدان حسونه در راه آسمان + عکس

نویسنده: غلامعلی نسائی

حسونه و مهدی فرزندان آمنه در غزه با رویاهای شیرین، برای آینده آرزوهای بیشماری داشتند، مهدی در فوتبال سرآمد بود و در رشته کونگ فو کمربند مشکی داشت.

پایگاه خبری هوران – بازی شمع و گل و پروانه خانواده شهیدان آمنه حسونه از غزه در راه آسمان این بود که مهدی پسری بازیگوش با توپ و زمین بازی، حسونه با عروسک و تیله‌هایش، آمنه با خانواده‌اش شاد و خوشحال زندگی می‌کردند تا این که رژیم اشغالگر صهیونیست خانه و زندگی با همه آروهایشان را خصمانه و خبیثانه بمباران کرد.

بازی شمع و گل و پروانه خانواده شهیدان حسونه در راه آسمان + عکس

مهدي ساعد حسونه در آغوش مادر شهيدش آمنه حميد 

مهدی که خیلی خاص بود، اولین شمع خانه، به قلب مادرش چسبیده بود تا اینکه حاضر نشد بدون او تنها بماند و همگی در راه آسمان حرکت کردند.

بازی شمع و گل و پروانه خانواده شهیدان حسونه در راه آسمان + عکس

شهید مهدی ساعد و خواهرش حسونه فرزندان شهید آمنه حمید که نخواستند در خانه و زندگی در غزه تنها بمانند و جملگی با هم به سمت آسمان رفتند. 

مهدی حالا شادتر شده است، به امید خدا، به دور از بمباران اشغالگران، نزدیک به رحمت الهی که هرگز او را رها نکرد، مهدی با رویاها و آرزوهای آینده اش، با معصومیت و عشق معلمانش به او، با خود او را به آسمان رساند. لبخند و چهره معصومش، تا با رویاهای هر کودکی که به بمباران اشغالگر هجوم آورد، رویاهایش را برآورده کند.

شهدای غزه آمنه و فرزندانش

مهدی در فوتبال خوب بود و در رشته کونگ فو کمربند مشکی داشت و به عنوان گواهی از یکی از اساتیدش این جمله را گرامی داشت: «مهدی عزیزم، خدا رحمتت کند، یکی از فوق العاده ترین شخصیت های جهان بود. درجه پنجم.” مهدی دیگر از شاگردان ممتازی بود که به سرعت او و مادرش را بیامرزد و آنها را شهید بپذیرد که از استواری خود در شمال غزه خوشحال بود.

می گویند دوران کودکی غزه بر اثر بمب و موشک های اشغالگر کشته شد و یک کودک رویاهایش را از دستانش دزدیدند و دیگری با قلم خود بال می کشید تا پرواز کند و کمترین آرزوی زندگی اش را برآورده کند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید