کد خبر:16216
پ
۱۴۰۳-۲۵۳
شهیدان محصل گلستانی

شهیدان محصل گلستانی با عباس و علیرضا + عکس

شهیدان محصل گلستانی با عباس و علیرضا +عکس ما جوانان بايد به جبهه برويم تا درس عبرتى به اين منافقين حلقه به گوش بدهيم و به آنها بگوئيم كه اسلام اينچنين جوانانى تربيت مى كند. محدثه نسائی گروه حماسه و مقاومت هوران – برشی از زندگی بسیجی شهید عليرضا فرخي تنها فرزند پسر خانواده عليرضا، […]

شهیدان محصل گلستانی با عباس و علیرضا +عکس

ما جوانان بايد به جبهه برويم تا درس عبرتى به اين منافقين حلقه به گوش بدهيم و به آنها بگوئيم كه اسلام اينچنين جوانانى تربيت مى كند.

محدثه نسائی

گروه حماسه و مقاومت هوران – برشی از زندگی بسیجی شهید عليرضا فرخي تنها فرزند پسر خانواده عليرضا، یكم تير ،۱۳۴۲ در شهرستان گرگان به دنيا آمد. پدرش عباسعلي، ژاندارم بود و مادرش ام النسا نام داشت. دانش آموز سوم متوسطه در رشته تجربي بود. علیرضا با آمدنش شور و شوقي در دل اعضاي خانواده انداخت كه اين خوشحالي خیلی طولاني نشد، صدام آروزهای خانواده را سر برید.

شهید فرخی بعد از گذراندن دوران ابتدايي و راهنمايي وارد مقطع دبيرستان شد كه انقلاب به پيروزي رسيد و با تشكيل بسيج مستضعفين او نيز با دوست خود عليرضا شكاري وارد بسيج شده و بعد از گذراندن دوره‌هاي خاص نظامي از طرف سپاه پاسداران اعزام گرديد و در مريوان شجاعانه با دشمنان بعثي جنگيد و در همان خاك مظلوم كه در زير يوغ دشمنان اسلام و مسلمين بود، شربت شهادت را نوشيد و به ديدار خالق يكتا شتافت.

با رفتن خونبار خود خلاء و شكاف عظيمي در خانواده بوجود آورد. ولي چون خانواده معظم اين امانت را براي خدا و در راه خدا اهداء كرده بودند با الگوگيري از حضرت زينت كبري (س) صبر را پيشه كردند و براي پايداري اسلام و انقلاب از شهادت فرزندشان شادمان نيز مي‌باشند.

شهید عليرضا فرخي

وصیت شهید فرخی: پدر و مادر عزيزم زندگي يك كلاس درس بيش نيست كه انسان بايد دير يا زود امتحان پس بدهد و اگر من داوطلب عازم جبهه‌هاي حق عليه باطل شدم شايد موقع آن رسيده است كه امتحانم را بدهم.

ما جوانان بايد به جبهه برويم تا درس عبرتى به اين منافقين حلقه به گوش بدهيم و به آنها بگوئيم كه اسلام اينچنين جوانانى تربيت مى كند نه مثل شما ( مسعود رجوى ، موسى خيابانى و غيره ) كه ايجاد جنگ مسلحانه را مى خواهند كه توسط آن اسلام را به نابودى بكشانند. در صورتى كه كور خواندند و شكست براى مسلمين معنى ندارد. در پايان خدا حافظ شما و تمام افراد خانواده آخرين پيام من به شما اين است‌كه هيچوقت راهى جز الله و ايمان به شهادت و خدا گونه شدن را نپذيرد اگر حتى تحميلى نيز باشد چون دنيا زود گذر است و بى وفا، اگر رسيدن به افتخار شهادت جنازه ام پيدا نشد كه هيچ ولى اگر پيدا شد از شما مى خواهم كه من رادر كنار بقيه شهدا درگرگان دفن كنيد و از بنياد شهيد مى خواهم كه اگر شهيد شدم مى خواهد كمكى به خانواده شهدا كند.

مختصات بسیجی شهید عليرضا فرخي فرزند: عباسعلي تاريخ تولد: ۱۴۴۲/۴/۱ محل تولد: گرگان  تاريخ شهادت: ۱۳۶۵/۵/۴ شهادت: مريوان – تک تیرانداز سوم دبيرستان

بسيجي شهید عباسعلي كريم‌آبادي

بسيجي شهید عباسعلي كريم‌آبادي در سال ۱۳۴۵ در روستاي كريم آباد چشم به جهان گشود . با عشق و علاقه وارد محيط علم و دانش شد وتا سال دوم دبيرستان تحصيل نمود . او دوران انقلاب را با شركت در راهپيمائيها و ديگر فعاليتها گذراند و با شروع جنگ تحميلي درس را رها نموده وارد مدرسه عشق وايثار يعني بسيج شده و دوبار به جبهه اعزام گرديد و هر بار شش ماه ستيز نمود . او كه عاشق امام بود نمي‌خواست هرگز او را ناراحت ببيند وبه عهد خود وفادار بود . شهيد گرامي در پادگان ابوذر فعاليت مي‌نمود در همانجا دعوت حق را لبيك گفته و با تني خونين به ديدار حق شتافت.

عباسعلی مي‌گفت: اين جنگ به ما تحميل شده است و دشمن متجاوز هست و بايد متجاوز از بين برود و هميشه مي‌گفت هيچ وقت جبهه‌ها را خالي نكنيد و سفارش مي‌كرد كه ما اهل كوفه نيستيم كه امام را تنها گذاريم به دليل اينكه اين امام به خاطر ما اين همه ناراحتي را تحمل مي‌كند و به خاطر اسلام.

وصیت: پدران ومادران جبهه خيلي زيباست ،انسان در آن معنويت و نور مي‌بيند . همانطوريكه اين نور در بسيج هم جلوه‌گري مي‌كند و چهره‌هاي بچه‌ها همه معنوي و عرفاني است كسي كه عاشق است ، ديدار دوست را در سر مي‌پروراند . عزيزان مسئوليتي بسيار سنگين بر دوش داريد نگذاريد خون شهيدان پايمال شود و هرگز به گروههاي منحرف فرصت و مجال ندهند كه بايد فرداي قيامت جوابگوي شهيدان باشيد.

شهید کریم آبادی

مختصات بسیجی شهید عباسعلي كريم‌آبادي فرزند: قاسم تاريخ تولد: ۱۳۴۴/۵/۵ محل تولد: گرگان  تاريخ شهادت: ۱۶۳۱/۱۰/۲۹ شهادت: پادگان ابوذر – تک تیرانداز دوم دبيرستان

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید