کد خبر:16102
پ
۱۴۰۳-۸۳۰
بمباران رویاهای مردم فلسطین

دکتر عروس سمیرا مهدی با آرزوهای ناتمام!

دکتر عروس سمیرا مهدی با آرزوهای ناتمام! نویسنده: غلامعلی نسائی وقتی از پزشکان غزه صحبت می کنیم، به این معنی است که از رویاهای مردم فلسطین صحبت می‌کنیم که برای درمان و مرهم، پانسمان کردن زخم‌های غزه بزرگ شدند. اما اشغالگران جنایتکار رژیم صهیونیستی نمک پاشیدن بر زخم‌های غزه و بر جنایت و خونخواری خود […]

دکتر عروس سمیرا مهدی با آرزوهای ناتمام!

نویسنده: غلامعلی نسائی

وقتی از پزشکان غزه صحبت می کنیم، به این معنی است که از رویاهای مردم فلسطین صحبت می‌کنیم که برای درمان و مرهم، پانسمان کردن زخم‌های غزه بزرگ شدند. اما اشغالگران جنایتکار رژیم صهیونیستی نمک پاشیدن بر زخم‌های غزه و بر جنایت و خونخواری خود اصرار ورزیدن و ادامه دادند به کشتار وحشیانه مردمی که در سرزمین مادری خود، در وطن خود زندگی می‌کردند. بی دفاع و بی سلاح، کودکان را سربریدند، نوزادان را در آتش سوزاندند، خانواده‌ها را زیر آوار مدفون کردند، به هیچ کس رحم نکردند، خبرنگار و پزشک و …. همه آرزوها را بمباران کردند.

پایگاه خبری هوران – سمیرا از آن پزشکانی است که پس از سالها تحصیل و تلاش برای رسیدن به یک زندگی آرام و یاری دهنده به عنوان پزشکی ماهر، ولی رژیم جعلی آدمکش اسرائیل  اشغالگر، هر آنچه دکتر سمیرا برای رسیدن به آرزویشان فدا کرده بود، در زیر پرتو صبر و دعا و نیایش در لباس عروسی خود بشهادت رسید.

دکتر عروس سمیرا مهدی با آرزوهای ناتمام!

سمیرا یک عروس است که رویای ساختن خانواده را در کشوری که دوست دارد از بین برد و سمیرا دختری به اندازه دنیا نبود مثل باندی که بر تمام زخم های دنیا گذاشته شده است.

سمیرا پیوسته فریاد زد که شاید جهان صدایش را بشوند، اما صدای صوت بمب‌های رزیم کثیف اشغالگر اسرائیل مانع آن شد، سمیرا به همراه تمام خانواده‌اش بر اثر بمب‌گذاری جنایتکارانه ارتش اشغالگر صهیونیستی در منزلشان خانوادگی به شهادت رسیدند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید