کد خبر:12272
پ
۱۴۰۲-۱۰۴۵۳
رزمندگان حزب الله در فاصله چند متری نظامیان رژیم صهیونیستی

حضور رزمندگان حزب الله در فاصله چند متری نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

حضور رزمندگان حزب الله در فاصله چند متری نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان رسانه‌های رژیم صهیونیستی ویدئویی را منتشر کردند که گفته می‌شود مربوط به حضور رزمندگان حزب الله لبنان در فاصله چند متری نظامیان اشغالگر در منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان است. محور مقاومت هوران – رسانه‌های رژیم صهیونیستی ویدئویی را منتشر […]

حضور رزمندگان حزب الله در فاصله چند متری نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ویدئویی را منتشر کردند که گفته می‌شود مربوط به حضور رزمندگان حزب الله لبنان در فاصله چند متری نظامیان اشغالگر در منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان است.

محور مقاومت هوران – رسانه‌های رژیم صهیونیستی ویدئویی را منتشر کردند که گفته می‌شود مربوط به حضور رزمندگان حزب الله لبنان در فاصله چند متری نظامیان اشغالگر در منطقه “عیتا الشعب” در جنوب لبنان است.

دوربین خبرنگار شبکه “کان” رژیم صهیونیستی رزمندگان حزب الله را به تصویر کشیده است در حالی که آن‌ها نیز از نظامیان این رژیم حین انجام اقدامات مهندسی فیلمبرداری می‌کنند.

“ایتای بلومنتال” خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت: ما اکنون در فاصله دو یا سه متری اعضای حزب الله هستیم. نگاه کنید، پشت سر من اعضای حزب الله حضور دارند که دوربین‌های دیجیتال به دست دارند و از ما تصویربرداری می‌کنند. فاصله بین ما و آن‌ها فقط چند متر است. من به یاد ندارم تا کنون از این فاصله نزدیک در کنار اعضای حزب الله ایستاده باشم.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید