کد خبر:10103
پ
۱۴۰۲-۴۱۲۲۴
برای دیدار با اهالی رسانه در نمایشگاه کتاب

مدیران کل رسانه‌های داخلی و خارجی به نمایشگاه کتاب می‌آیند

برای دیدار با اهالی رسانه مدیران کل رسانه‌های داخلی و خارجی به نمایشگاه کتاب می‌آیند مدیران کل رسانه‌های داخلی و خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بخش ویژه نشریاتِ سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، پاسخگوی بازدیدکنندگان به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود. به‌گزارش هوران از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و […]

برای دیدار با اهالی رسانه

مدیران کل رسانه‌های داخلی و خارجی به نمایشگاه کتاب می‌آیند

مدیران کل رسانه‌های داخلی و خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بخش ویژه نشریاتِ سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، پاسخگوی بازدیدکنندگان به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.

به‌گزارش هوران از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از ساعت ۱۰صبح تا ۱۲ فردا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در بخش نشریات سی و چهارمین نمایشگاه کتاب واقع در ورودی ورودی ۱۳ و ۱۵ شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) جنب غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، پاسخگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد بود.

علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجی نیز روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه با علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب دیدار خواهد داشت.

بنابر این گزارش، امسال با همکاری ستاد برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۴ نشریه تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، کودکان و نوجوان در بخش نشریاتِ سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، حضور دارند.

مطابق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بخش ویژه نشریاتِ نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در شبستان اصلی مصلی تهران دایر شده و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و رسانه است.
سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۳۰ اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا است.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید