کد خبر:16866
پ
۱۴۰۳-۸۳۸
 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

 شهادت‌نامه گردان‌های شهید ابوعلی در انتقام ابدی از شهادت حاج ابوطالب سامی

 شهادت‌نامه گردان‌های شهید ابوعلی در انتقام ابدی از شهادت حاج ابوطالب سامی وعده انتقام ابدی داده شده است که هرگز از بین نخواهد رفت و فردا مه از تپه‌ها فروکش می‌کند و ما قطعا پیروز خواهیم بود و رژیم مفلوک کودک کش اسرائیل اشغالگر را ناپدید خواهیم کرد. انشالله گروه مقاومت اسلامی هوران – گردان‌های […]

 شهادت‌نامه گردان‌های شهید ابوعلی در انتقام ابدی از شهادت حاج ابوطالب سامی

وعده انتقام ابدی داده شده است که هرگز از بین نخواهد رفت و فردا مه از تپه‌ها فروکش می‌کند و ما قطعا پیروز خواهیم بود و رژیم مفلوک کودک کش اسرائیل اشغالگر را ناپدید خواهیم کرد. انشالله

گروه مقاومت اسلامی هوران – گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی «مقاومت اسلامی فلسطین» با افتخار و سربلندی از شهادت سردار رشید اسلام شهید «حاج ابوطالب سامی عبدالله» از رهبران ارشد مقاومت اسلامی حزب‌الله و یاران شهیدش «محمد حسین صبرا» مشهور به «باقر» و شهید «علی سلیم» مشهور به «کامیل» و شهید «حسین قاسم حمید مشهور به «ساجد» تجلیل می‌کنند و شهادت‌نامه خود را در انتقام خونبار برای سردار شهید حاج ابوطالب سامی عبدالله و یارانش از رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام می‌داریم و تا آخرین لحظه زندگی، سربازان تاریکی و اهریمنی کودک‌کش را اسرائیلی را نابود خواهیم ساخت و از روی زمین پاک خواهند شد.

 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

کسانی که در ایفای وظیفه مبارزاتی و ملی خود برای دفاع از لبنان و فلسطین و پیروزی مستضعفین در مقابل تجاوزات و کشتارهای وحشیانه اشغالگران ناجوانمردانه علیه ملت‌های لبنان و فلسطین، هدف موشک های خائن صهیونیست قرار گرفتند حمایت خواهیم کرد تا نابودی کامل قوم صهیونیستی.

 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

هدف قرار دادن خائنانه و ناجوانمردانه شهید سردار ابوطالب و یارانش و کسانی که پیش از آنها آمدند و کسانی که به آنها خواهند پیوست، جزم و استواری ما را در ادامه راه شهدا در مبارزه و مبارزه تا آزادی کامل سرزمین فلسطین، همت ما را بیشتر خواهد کرد.

 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

تا بازگرداندن همه حقوق مردم سرزمین ملی فلسطین، که توسط اسرائیل و حامیان غربی به سرقت رفته و بازگرداندن سرزمین‌های عربی اشغالی در لبنان و سوریه خواهیم جنگید و هرگز باز نخواهیم گشت.

 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

در این لحظات باشکوه و مملو از شکوه و سربلندی ما در تیپ‌های شهید ابوعلی مصطفی خطاب به مردم لبنان به طور کلی و همرزمان و برادران خونی در مبارزه و وحدت، می گویم که حزب الله به رهبری با نمایندگی دبیر آن، سپهبد سید حسن نصرالله و همه کادرها و رزمندگانش با هم در سرنوشت هم هستیم و درود بر روح کسانی که راه آزادی و استقلال و در مسیر عزت سفری نورانی کردند و درود بر بازوانی که همچنان در حال  پر کشیدند تا زمانی که آزادی به دست آید و اشغالگران خبیث شکست بخورد.

 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

وعده انتقام ابدی داده شده است که هرگز از بین نخواهد رفت و فردا مه از تپه‌ها فروکش می کند… و ما قطعا پیروز خواهیم بود و رژیم مفلوک کودک کش اسرائیل اشغالگر را ناپدید خواهیم کرد. انشالله

 شهادت‌نامه گردانهای شهید ابوعلی

تیپ های شهید ابوعلی مصطفی

شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید