کد خبر:15051
پ
۱۴۰۳۰۱۰۱۴-۱
شهادت جان‌سوز یک زوج فلسطینی

«دانا و توفیق» داستان عاشقانه‌ای که زیر آوار جنگ بخواب ابدی فرو رفت

شهادت جان‌سوز یک زوج فلسطینی «دانا و توفیق» داستان عاشقانه‌ای که زیر آوار جنگ بخواب ابدی فرو رفت «دانه السقا» وکیل فلسطینی و «توفیق الفراء» همسرش دندانپزشک او که اوایل امسال ازدواج کرده بودند و در انتظار تولد فرزند خود بودند، در بمباران غزه شهید شدند. محدثه نسائی محور مقاومت هوران – دانا السقا وکیل […]

شهادت جان‌سوز یک زوج فلسطینی

«دانا و توفیق» داستان عاشقانه‌ای که زیر آوار جنگ بخواب ابدی فرو رفت

«دانه السقا» وکیل فلسطینی و «توفیق الفراء» همسرش دندانپزشک او که اوایل امسال ازدواج کرده بودند و در انتظار تولد فرزند خود بودند، در بمباران غزه شهید شدند.

محدثه نسائی

محور مقاومت هوران – دانا السقا وکیل است و توفیق الفره دندانپزشک، آن‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۳ ازدواج کردند و در انتظار اولین فرزندشان بودند، فرزندی که بار جنگ را از دوش آن‎ها بردارد.

شهادت جان‌سوز یک زوج فلسطینی

دانا خیلی خوشحال بود که در خانه‌شان منتظر اولین «قطعه قند زندگی» بود، اما اشغالگران صهیونیست که شادی فلسطینی‌ها را می کشد، خانه‌هایشان را ببماران می‌کند، کودک توی شکم مادر را زیر آوار می‎برد، پیر و جوان، زن و مرد و … هر انسانی که در سرزمین خود «فلسطین» زندگی می‌کند، می شکد.

شادی دانا و توفیق را به همراه فرزند اولی‌شان که در شکم دانا است، هر سه را کشت و با عشقی که زندگی شان را بنا کرده بوند به آتش کشد، بر سر خانواده بمباران ناجوانمردانه انجام دادند، صهیونیست‌های نازی اشغالگر، خوشبحتی آن‌ها را همراه عشقی که به هم داشتند، زیر آوار برد و خانوادگی بشهادت رسیدند.

شهادت جان‌سوز یک زوج فلسطینی

دانا و توفیق را مانند بسیاری از مردم مظلوم فلسطین در غزه و خان یونس و در اردوگاه‎های زندگی، توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی نازی بشهادت رساندند و رویاهایشان را برای ساختن یک خانواده  خوشبخت پایدار فلسطینی در غزه در یک منطقه جغرافیایی که سرزمین مادری‌شان است، از آن‌ها می‌گیرد.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید