کد خبر:17077
پ
۱۴۰۳-۱۲۳۸۵
دیدار دکتر اسدی با خانواده شهیدان رفیعی

دیدار دکتر اسدی مدیر کل بنیاد شهید گلستان با خانواده شهیدان رفیعی

دیدار دکتر اسدی مدیر کل بنیاد شهید گلستان با خانواده شهیدان رفیعی دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با خانواده شهیدان علی اصغر و بهمن رفیعی دیدار کرد. حسینیه هوران – دکتر جمال اسدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت؛ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با […]

دیدار دکتر اسدی مدیر کل بنیاد شهید گلستان با خانواده شهیدان رفیعی

دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با خانواده شهیدان علی اصغر و بهمن رفیعی دیدار کرد.

حسینیه هوران – دکتر جمال اسدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت؛ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که درراه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.

دیدار دکتر اسدی مدیر کل بنیاد شهید گلستان با خانواده شهیدان رفیعی

وی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نيازهای جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ايثار در زندگی اجتماعی ميسر نخواهد شد، ابراز داشت: صبر و ایثار خانواده های معظم شاهد و ایثارگر موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت و عزت ایران اسلامی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا جهاد فرهنگی است، گفت: قداست نام و یاد شهدا در فضای عمومی جامعه یک ارزش بزرگ فرهنگی محسوب می شود و هر اقدامی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود، قابل تحسین و تقدیر است.

در این دیدار از صبر و استقامت مادر معظم شهیدان رفیعی با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید