کد خبر:18908
پ
۶
مجاهد قسامی شهید عصمت اسعد محمد مهره

شهادت «محمد» مجاهد قسامی در جنگ با نسل میمون‌ها و خوک‌های خونخوار صهیونیست + عکس

مجاهد قسامی شهید عصمت اسعد محمد مهره شهادت «محمد» مجاهد قسامی در جنگ با نسل میمون‌ها و خوک‌های خونخوار صهیونیست + عکس *نویسنده: غلامعلی نسائی ای برادران ما، ای شهیدان، ای که استخوان‌های خود را سنگری قرار دادید که سرزمین مادری خود، «فلسطین» را در برابر خباثت، ظلم و ستم «صهیونیست‌ها» و حامیان‌شان «آمریکا و […]

مجاهد قسامی شهید عصمت اسعد محمد مهره

شهادت «محمد» مجاهد قسامی در جنگ با نسل میمون‌ها و خوک‌های خونخوار صهیونیست + عکس

*نویسنده: غلامعلی نسائی

ای برادران ما، ای شهیدان، ای که استخوان‌های خود را سنگری قرار دادید که سرزمین مادری خود، «فلسطین» را در برابر خباثت، ظلم و ستم «صهیونیست‌ها» و حامیان‌شان «آمریکا و مستکبرانی که از نسل میمون‌ها و خوک‌ها و گرازهای خونخوار حفظ کنید، شما که پاره‌های گوشت خود را سوخت پیروزی و سربلندی  فلسطین کردید و بقایای خود را پلی ساختید که نسل‌های بعدی سرزمین مادری را به مسیر احیای حقوق که راه سرنیزه هاست، راهنمایی کنید.

محور مقاومت هوران – زندگی جهادی مجاهد «شهید عصمت اسعد محرا» عضو گردان های شهید عزالدین قسام «فلسطین» ۳۰ ساله از مسجد «العمری» شهر جبلیه در سال ۲۰۰۶ میلادی پس از تماس‌های مکرر با رهبری مجاهدین به صفوف مجاهدین قسام پیوست و با اصرار فراوان از آنان خواست که در مقابل شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای مجاهدین قسام حضور داشته باشند و با اشتیاق و اصرار شدید برادرانش موافقت کردند و عصمت از مجاهدان تیپ‌های شهید عزالدین شد.

مجاهد قسامی شهید عصمت اسعد محمد مهره

شهید قسامی مجاهد ما (عصمت مهره) – رحمه الله – در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی در خانواده ای مجاهد و از خانواده های مجاهد اهل شهر جبلیه، معروف به نیکی و صالح بودن و ولادتش دیده به جهان گشود. روز شادی و شادی بود که بر دل خانواده و عزیزانش جاری شد.

شهید عصمت از بدو تولد و از همان دوران کودکی از وضعیت سرزمین اشغالی خود یعنی فلسطین و اینکه یهودیان غاصب چگونه به خانواده و قومش ظلم کرده بودند، با عزم مبارزه با غاصب اشغالگر نازی دنیا بزرگ شد، در رویای خود این را می‌دید که غاصبان را از سرزمینش بیرون کند، وطن ربوده شده اش را آزاد کند و ماهیت وجودی سرزمینش را از پلیدی دشمنش پاک کند.

شهید ما عصمت رحمه الله در دامان خانواده ای متعهد که به نیکی و درستی و وابستگی عمیق به دین معروف است رشد کرد و پدرش او را – همانطور که برادرانش را تربیت کرد – با عشق به سرزمین و دینش تربیت کرد. دین و وطن، بذر نیکی و درستی را در آنها کاشت، مادر مهربانش شیر قهرمانی و رستگاری را به او داد تا تشنگی او را سیراب کند و ذره ذره با نفرتی در جودش از صهیونیستها بزرگ شد. 

شهید عصمت در محله ای که در آن بزرگ شده و بزرگ شده و با همسایه هایی که سال ها از عمر خود را با آنها گذرانده بود به خوبی و درستی که همه مردم محله به آن گواهی می دهند معروف بود. خدا او را بیامرزد – بدون اینکه از آنها کمک بخواهند کمک کرد و با تمام عشق و صمیمیت و صفا دست یاری به سوی آنها دراز کرد او همچنین به خاطر لبخند خالصانه اش که هرگز از چهره اش پاک نمی شد و تیزبینی شدیدش مشهور بود مردم را به نیکی و طاعت دعوت می کرد و امر به معروف و نهی از منکر می کرد و از آن دوری می جست و با همسایگان خود در شادی و شادی و حتی غم و اندوه شرکت می کرد.

مجاهد قسامی شهید عصمت اسعد محمد مهره

رابطه او با پدر و مادرش؛ در مورد رابطه او با پدر و مادرش، این رابطه شگفت انگیز را که شهید عصمت رحمه الله علیه ما ممتاز بود، در همه حال شنونده بود و در حد توان به مادرش هم کمک می کرد – اهل اطاعت بود و با کمال آرامش و با خجالت و با کلمات زیبا عذرخواهی می کند. سر و دستان مادرش را می بوسد. خداوند متعال فرمود: «و احسان به پدر و مادر» و فرمود: «وَ لَکُمْ لَهُمْ أَنْهُمْ لَهُمْ أَنْهُمْ أَنْهُمْ وَ وَلَا أَنْهُمْ أَنْهُمْ أَنْهُمْ أَنَّهُمْ أَنَّهُمْ أَنَّهُمْ أَنَّهُمْ أَنَّهُمْ أَنْهُمْ»

شهيد ما عصمت رحمه الله نسبت به همسرش شوهري مهربان و دلسوز و نسبت به فرزندانش پدري مهربان و پرورش دهنده بود و همواره به همسرش سفارش مي كرد كه پس از او فرزندانش را به خوبي و صالح تربيت كند تا بعد از او در زمره مجاهدان راه خدا قرار گیرد، این رابطه او با برادران و سایر اعضای خانواده اش بود و برایشان آرزوی موفقیت کرد، به دیدار بستگانش ‌می‌رفت و در همه مناسبت های آنها شرکت می‎کرد.

مجاهد قسامی شهید عصمت اسعد محمد مهره

پیوستن به صفوف حماس| شهید مجاهد (عصمت مهره) پس از التزام به مسجد العمری به صفوف نهضت مقاومت اسلامی – حماس – پیوست و تا سال ۲۰۰۵ شروع به دریافت دروس و دوره های دینی و وکالتی از مبلغان و شیوخ نهضت کرد. او به عضویت اخوان المسلمین درآمد. شهید مجاهد عصمت با برادرانش در مسجد العمری نقش فعال و ممتازی داشت و در تمام فعالیت هایشان با برادرانش در مسجد ارتباط بسیار قوی و قوی داشت و تبادل نظر داشت دیدارهای دوستانه و برادرانه و گفتگو و مشورت با یکدیگر. شهید در همه فعالیت ها و رویدادهای نهضت اعم از راهپیمایی ها، جشنواره ها، جلسات و سمینارها شرکت می کرد. 

شهید عصمت رحمه الله در دوران جهاد خود در صفوف گردان های شهید عزالدین قسام، مأموریت های جهادی بسیاری را با همراهی همرزمان مجاهد خود انجام داد که برجسته ترین آنها عبارت بودند از: پیوند دوره ای در مرزها و مرزهای شهر جبلیه از مردم در برابر خیانت صهیونیست های بزدل محافظت می کند. در راه اندازی و آماده سازی عملیاتی از مواد منفجره علیه خودروهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌داد و مشارکت داشت. مشارکت در آماده سازی و حفر تونل‌های غزه، در مقابله با بسیاری از تهاجمات رژیم صهیونیستی که منطقه شرقی جبلیه را هدف قرار می داد، شرکت داشت و در دفع تهاجم «هولوکاست صهیونیستی» که در شرق جبلیه رخ داد و تعدادی از بولدوزرهای صهیونیستی را هدف قرار داد، نقش اساسی داشت. و خودروها و خانه هایی که تحت کنترل نیروهای ویژه صهیونیستی بودند، هدفش بودند.

یکی از شجاع ترین مجاهدان «جنگ الفرقان» بود که در نوار غزه در برابر خشن ترین و قدرتمندترین نیروی نظامی نازی صهیونیست ایستادگی کرد و پرچم حق و جهاد را برافراشته کرد و در قلب دشمن نیزه را برافراشت.

شهید ما عصمت – رحمه الله – در میان همرزمان مجاهدش به دلاوری و شهامت در راه خدا و شوق شدید شهادتش شهرت داشت، چنان که در هر جنگ و جنگی آن را جستجو می کرد و درباره آن صحبت می کرد. در هر جلسه اخلاص داشت، پس خداوند به وعده خود ایمان آورد، همانگونه که خداوند متعال او را از شهدای قهرمان قرار داد، همانگونه که خدا رحمتش کرد.

ماجرای شهادت؛ در این هستی ساعتی دارد که در آن باید به سوی پروردگارش حرکت کند و در آن ساعت از خانواده و عزیزان و از دنیا جدا می شود و بسیاری از کسانی هستند که هر لحظه می میرند، اما کمتر است که ما درباره آن می شنویم. و بدانند، و از آن معدود اندک آثاری بر پیشانی تاریخ و پیشانی صفحات آن به جای می‌گذارند که با مرکب سرخ خون، و شهید ما عصمت رحمه الله یکی از اینها بود اندک کسانی که از دنیا طلاق گرفتند و در آن به کار آخرت پرداختند و وقت هجرت و پیاده شدن از اسب فرا رسیده است تا در راه خدای متعال به شهادت برسد که همیشه در پی آن بوده و آرزویش را داشته است.

شهید ما «عصمت مهره» به همراه برادر شهید مجاهدش «فرح النجار» در حالی که روزه بودند، عازم یک مأموریت جهادی در شرق قبرستان شرقی در شرق جبلیه شدند و در جنگ با ارتش خصم و خباثت صهیونیستهای نازی، برای پروردگارشان کمی قبل از اذان مغرب، تانک صهیونیستی آن‌ها را هدف قرار داد و به شهادت رسیدند.

گردان های القسام در سوگ شهدای خود مجاهدان فرح النجار و عصمت محرا… که در بمباران رژیم صهیونیستی در شرق جبلیه در حین انجام ماموریت جهادی به شهادت رسیدند. با تمام نشانه های ایمان به اراده و تقدیر الهی و سربلندی مؤمنان یقین به نصرت خداوند متعال و جلالت مجاهدان ذغال دین و میهن مستقر در مرزهای کشور. میهن عزیز که کار و مجاهدت و جان و مرگشان را وقف خداوند رب العالمین می کنند…

به ارواح طیبه شهدا «قسام» صلوات

پایگاه خبری هوران

منبع
انجمن نویسندگان استان گلستان هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید