کد خبر:18045
پ
۱۴۰۳-۴۳۱۵۴۸-۱
حبیبه صدای آواز پرنده ها را نقاشی میکرد

قلم موی رنگ‌های حبیبه صدای آواز پرنده‌ها را نقاشی می‌کرد

حکایت شگفت شهدای غزه  قلم موی رنگ‌های حبیبه صدای آواز پرنده‌ها را نقاشی می‌کرد حبیبه ۸ ساله عاشق هنر نقاشی بود. با رنگ پرندگان در آمیخته با ایمانش در سرزمین اجدادی و مادری اش «فلسطین» آسمان را نقاشی کند محدثه نسائی محور مقاومت هوران – شهید حبیبه عبدالقادر عاشق زندگی بود، نه موشک و بمب، سرخوشی […]

حکایت شگفت شهدای غزه 

قلم موی رنگ‌های حبیبه صدای آواز پرنده‌ها را نقاشی می‌کرد

حبیبه ۸ ساله عاشق هنر نقاشی بود. با رنگ پرندگان در آمیخته با ایمانش در سرزمین اجدادی و مادری اش «فلسطین» آسمان را نقاشی کند

محدثه نسائی

محور مقاومت هوران – شهید حبیبه عبدالقادر عاشق زندگی بود، نه موشک و بمب، سرخوشی های کودکانه، رویا و آرزهای او را که همراه با بازیگوشی هایش رشد می کردند، توسط رژیم اشغالگر صهیونیست «کودک کش» بمباران و حبیبه بشهادت رسید و رویاهایش متوقف شد.

شهید حبیبه عبدالقادر

حبیبه ۸ ساله عاشق هنر نقاشی بود. با رنگ پرندگان در آمیخته با ایمانش در سرزمین اجدادی و مادری اش «فلسطین» آسمان را نقاشی کند. اما در آسمان غزه جز دود و صدای انفجار و حمله های هر دم رژیم اشغالگر صهیونیستی در تجاوز غزه، تنها صدای غرش بمب ها بر روی ویرانی شهر دیده می شد.

حبیبه در شنبه شب ۲۳ مهر در خانه همراه خانواده مشغول کشیدن نقاشی بود که دشمن اهریمنی «رژیم اشغالگر صهیونیستی» خانه اش را بمباران کرد و معصومیت و زیبایی و کودکی اش دزدیده شد و مانند پرنده ای به همراه خانواده به آسمان پرواز کردند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید