کد خبر:16856
پ
۱۴۰۳-۸۳۷
ترور فرمانده میدانی حزب‌الله لبنان

فرمانده میدانی حزب‌الله که به دست اشغالگران ترور شد، کیست؟

فرمانده میدانی حزب‌الله که به دست اشغالگران ترور شد، کیست؟ جنبش مقاومت حزب‌الله بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «طالب سامی عبدالله» (ملقب به حاج ابوطالب) در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیده است. گروه مقاومت اسلامی هوران – فرمانده میدانی حزب‌الله که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی […]

فرمانده میدانی حزب‌الله که به دست اشغالگران ترور شد، کیست؟

جنبش مقاومت حزب‌الله بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «طالب سامی عبدالله» (ملقب به حاج ابوطالب) در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

گروه مقاومت اسلامی هوران – فرمانده میدانی حزب‌الله که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ترور شد و به شهادت رسید،‌ طالب سامی عبدالله است که نامش “حاج ابوطالب” متولد ۱۹۶۹ است و اهل شهر عدشیت در جنوب لبنان است.

در اوایل دهه نود، ابوطالب برای حمایت از مسلمانان بوسنی به جبهه های جنگ در آن کشور شتافت و در کنار علی عزت بگوویچ در دفاع از مسلمانان بوسنی جنگید.

فرمانده میدانی حزب‌الله که به دست اشغالگران ترور شد، کیست؟او یکی از رهبران تاریخی مقاومت اسلامی لبنان وابسته به حزب الله محسوب می شود، فرمانده نیروهای بخش شرقی بود که از شهرک بنت جبیل تا مزارع اشغالی شبعا لبنان امتداد دارد.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته (سه شنبه) وی را به همراه سه تن از نیروهای مقاومت با بمباران منزلی در شهر جویا در جنوب لبنان ترور کرده و به شهادت رساندند.

مراسم تشییع جنازه ابوطالب قبل از غروب آفتاب امروز (چهارشنبه) در جنوب لبنان برگزار می شود.

بنابر این گزارش،‌به دنبال حمله هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی لبنان شهادت یکی از رزمندگان خود به نام شهید محمد حسین صبرا (باقر) را تایید کرد.

شهادت سومین رزمنده حزب‌الله در حمله هوایی رژیم اشغالگر

شهادت سومین رزمنده حزب‌الله در حمله هوایی رژیم اشغالگر

مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه از شهادت دیگر رزمنده خود به نام «علی سلیم صوفان» ملقب به «کمیل» در حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس در جنوب لبنان خبر داد.

چهارمین شهید حزب الله

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که در حمله هوایی ارتش صهیونیستی در جنوب لبنان یکی دیگر از رزمندگان مقاومت به نام «حسین محمد حمید» ملقب به «ساجد» نیز به شهادت رسیده است.

شهادت سومین رزمنده حزب‌الله در حمله هوایی رژیم اشغالگر

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی برخی از مناطق جنوب لبنان را بمباران کرده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی حومه دهستان های «یارین»، «الجبین» و «جویا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

ارتش اشغالگران نیز مدعی شد که یک ساختمان نظامی و سکوی پرتاب موشک متعلق به حزب‌الله را در «عیترون» و «میس‌الجبل» هدف قرار داده است.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید