کد خبر:9725
پ
۱۴۰۲-۳۲۹۸
دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قدردانی مشاور وزیر فرهنگ از ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

قدردانی مشاور وزیر فرهنگ از ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران صبح امروز با ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد. به گزارش هوران به نقل از روابط‌عمومی دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی تن […]

قدردانی مشاور وزیر فرهنگ از ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران صبح امروز با ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش هوران به نقل از روابط‌عمومی دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی تن در این دیدار صمیمانه ضمن اشاره به برنامه‌های آتی خود در دو حوزه فعالیتهای داخلی و فعالیتهای ترویجیِ حوزه ایثار و شهادت، از تلاش‌ها و خدمات ایثارگرانِ شاغل در معاونت مطبوعاتی قدردانی کرد.

علی تن با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان، و جانفشانی ایثارگران و خانواده شهدا است، گفت: بر کسی پوشیده نیست که رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس، موجب عزت و افتخارِ امروزِ کشور است.

وی در ادامه افزود: دیدار و دلجویی مداوم از خانواده‌های همکاران ایثارگر از وظایف اصلی دفتر امور ایثارگران است که علاوه بر تکریم و تقدیر، یادآور سلحشوری‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس خواهد شد.

علی تن خاطر نشان کرد: باور و عقیده همه باید این باشد که جایگاه و شأن ایثارگران متعالی است و برای خدمت رسانی، انجام وظایف و تثبیت و تقویت این باور متعالی باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

در پایان این جلسه همکاران ایثارگر معاونت مطبوعاتی، سوالات و ابهامات خود را مطرح و به ارائه پیشنهادات و راهکارهایی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت ها و توانایی‌های ایثارگران پرداختند.

منبع
وزارت ارشاد
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید