کد خبر:18321
پ
مجاهدان-قسام—۳
مجاهدان شهید گردان‌‎های شهید عزالدین قسام

سه مجاهد گردان‎‌‌های قسام حصار مرزی فسطین شغالی را منفجر کردند + عکس

سه مجاهد گردان‎‌‌های قسام حصار مرزی فسطین شغالی را منفجر کردند + عکس نویسنده: غلامعلی نسائی  مردان مجاهد قسام؛ از کسانی که از خدا می ترسیدند و خدا به هر دو نعمتِ معرفت، ایمان و شهامت داده بود، گفتند: از این دروازه به آنان یورش ببرید، چون به آن‌جا درآیید یقیناً پیروزید؛ اگر مؤمن هستید […]

سه مجاهد گردان‎‌‌های قسام حصار مرزی فسطین شغالی را منفجر کردند + عکس

نویسنده: غلامعلی نسائی

 مردان مجاهد قسام؛ از کسانی که از خدا می ترسیدند و خدا به هر دو نعمتِ معرفت، ایمان و شهامت داده بود، گفتند: از این دروازه به آنان یورش ببرید، چون به آن‌جا درآیید یقیناً پیروزید؛ اگر مؤمن هستید بر خدا توکل کنید.

گردان های القسام با سه تن از مجاهدان خود که در جریان یورش به مواضع دشمن در شمال فلسطین اشغالی قیام کردند، هر سه بشهادت رسیدند.

محور مقاومت هوران –  در ششمین روز طوفان‌الاقصی سه تن از مجاهدان «گروه نخبگان شهدا» گردان‌های شهید عزالدین القسام از سرزمین فلسطین، در شامگاه جمعه ۲۸ ربیع الاول ۱۴۴۵هجری قمری – مطابق با ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی، برای نفوذ به فلسطین اشغالی پیشروی کرده و توانستند با ارتش جنایتکار دشمن صهیونیستی درگیر شده و برای یک عملیات ویژه بطور نامحسوس به عقبه جبهه برگشتند.

اما در صبح روز شنبه ۲۹ ربیع الاول ۱۴۴۵ هجری قمری – مربوط به ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی، این گروه توانست به لطف خدا حصار مرزی را منفجر کرده و به پاسگاه نظارتی و دسترسی به داخل فلسطین اشغالی را در نزدیکی فلسطین اشغالی هدف قرار دهد. در شهرک «مارگلیوت» با پشتیبانی آتش از سلاح‌های متوسط ​​با دشمن درگیر شده و سربازان جنایتکار جنگی اهریمنی صهیونیستی را زمین‌گیر و در جریان درگیری، مجاهدان ما را هدف قرار داده و هر سه مجاهد قسامی تا لحظه آخر جنگیده و با قیام بسوی پروردگار خویش، بشهادت رسیدند.

«گروه نخبگان شهدا» مجاهدین گردان‌های شهید عزالدین القسام 

مجاهد شهید صهیب عمر کاید  «وادی الزینه»

مجاهد شهید صهیب عمر کاید  «وادی الزینه»

مجاهد شهید احمد اسامه عثمان - اردوگاه عین الحلوه

مجاهد شهید احمد اسامه عثمان – اردوگاه عین الحلوه

مجاهد شهید یحیی نایف عبدالرزاق – اردوگاه عین الحلوه شهید

مجاهد شهید یحیی نایف عبدالرزاق – اردوگاه عین الحلوه شهید

با خدا عهد می کنیم که امانتدار خون شهدای صالح خود باشیم و راه جهاد و مقاومت را تا پیروزی و اصلاح ادامه دهیم.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید