کد خبر:17180
پ
۱۴۰۳-۴۱۳۸

رهبر انقلاب: شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است

حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم رهبر انقلاب: شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، رأی خود را به صندوق […]

حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

رهبر انقلاب: شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، رأی خود را به صندوق انداختند.

گروه سیاست هوران – حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداختند.

رهبر انقلاب - انتخابات

خبرنگار: بسم الله الرّحمن الرّحیم. به محضر شریف و مبارک رهبر معظّم، معزّز و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. صبح حضرت مستطاب عالی به خیر و نیکی ان‌شاءالله و قرین به صحّت و سلامت و عافیت. با توجّه به اینکه در دقایق ابتدائی آغاز فرایند رأی‌گیری در مرحله‌ی دوّم انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری قرار داریم، برای ملّت شریف ایران چه توصیه‌ای دارید؟

رهبر انقلاب - انتخابات

بسم الله الرّحمن الرّحیم. بحمدالله روز خوبی است؛ روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعّال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهمّ سیاسی کشور است، یعنی انتخابات. شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است؛ خدا کند این‌جور باشد و اگر این‌جور باشد، خرسند‌کننده است.

رهبر انقلاب - انتخابات

و ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفّق بشوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند. در این مرحله قاعدتاً باید همّت مردم بیشتر باشد، برای اینکه کار را تمام میکنند تا فردا ما ان‌شاءالله رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

رهبر انقلاب - انتخابات

خداوند ان‌شاءالله ملّت را موفّق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی را که در این راه زحمت میکشند، مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد.

والسّلام علیکم و رحمة‌الله و‌ برکاته

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید