کد خبر:13782
پ
۱۴۰۲-۲۳۷۲۲۰
 چهل و دومین روز عملیات طوفان الاقصی:

چهل و دومین روز از جنگ تجاوزکارانه اسرائیل علیه غزه/ شمار شهدای غزه به ۱۱۵۱۷ نفر رسید

چهل و دومین روز از جنگ تجاوزکارانه اسرائیل علیه غزه/ شمار شهدای غزه به ۱۱۵۱۷ نفر رسید چهلمین و دومین روز از جنگ تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی آغاز شده است که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، حمله به مناطق مکسونی، پناهگاه ها و بیمارستان ها همچنان ادامه دارد. محور مقاومت هوران – […]

چهل و دومین روز از جنگ تجاوزکارانه اسرائیل علیه غزه/ شمار شهدای غزه به ۱۱۵۱۷ نفر رسید

چهلمین و دومین روز از جنگ تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی آغاز شده است که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، حمله به مناطق مکسونی، پناهگاه ها و بیمارستان ها همچنان ادامه دارد.

محور مقاومت هوران – رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه تا کنون ۱۱۵۱۷ فلسطینی را شهید و ۳۲۰۰۰ نفر را مجروح کرده است. در میان شهدا ۴۶۵۰ نفر کودک و ۳۱۴۵ نفر زن هستند. همچنین ۳۶۰۰ فلسطینی نیز تا کنون مفقود هستند.

 چهل و دومین روز عملیات طوفان الاقصی:

رژیم صهیونیستی همچنان از رسیدن کمک های بشردوستانه به باریکه غزه ممانعت می کند که این امر به وخامت بیشتر اوضاع انسانی در این منطقه دامن زده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه ۱۵ مهر (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان “طوفان الاقصی” مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید مشغول است.

 چهل و دومین روز عملیات طوفان الاقصی:

۱۴:۴۹ | شهرک نشینان معترض صهیونیست که راهپیمایی خود را چند روز پیش در اعتراض به بی توجهی کابینه جنگ نتانیاهو به اسارت نزدیکان خود نزد گروه های مقاومت فلسطینی آغاز کردند، به نزدیکی بیت المقدس رسیده اند. آنان قصد دارند با تجمع در بیت المقدس، مقامات اسرائیل را تحت فشار قرار دهند تا در برابر آزادی نزدیکانشان، آتش بس را بپذیرند.

۱۳:۴۷ | شهاب: نظامیان اشغالگر ورودی باب الاسباط را بستند و مانع ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی شدند.

۱۳:۴۵ | منابع خبری از تظاهرات گسترده در امان پایتخت اردن با شعار “آمریکا رئیس تروریسم است” در محکومیت تجاوزات اسرائیل به غزه خبر دادند.

۱۳:۲۵ | مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی عراق در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را با دو فروند پهپاد هدف قرار دادند که آن دو مستقیم به اهداف خود اصابت کردند.

۱۳:۱۵ | سخنگوی جنبش جهاد اسلامی: شاهد مقاومت و ایستادگی رزمندگان خود هستیم

مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: در مقابل نسل کشی رژیم صهیونیستی، شاهد مقاومت و ایستادگی رزمندگان خود و اراده قوی زندگی در غزه هستیم.
مصعب البریم با تاکید بر عزم و اراده قوی مقاومت برای ایستادگی در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت توانسته است تا آخرین لحظه از ملت مظلوم غزه دفاع کند و در میدان مبارزه حضور دائم داشته باشد.
وی افزود: همگان در روزهای آینده شاهد فاش شدن حقیقت این مبارزه و رشادت رزمندگان ما خواهند بود و خواهند دید رژیم صهیونیستی چگونه با شکست کامل در همه سطوح از غزه بیرون رانده خواهد شد.

۱۱:۵۷ | فلسطین الیوم: کاری که بلدوزرهای رژیم اشغالگر با خیابان های اردوگاه جنین کردند

 چهل و دومین روز عملیات طوفان الاقصی:

۱۰:۵۱ | شهاب: ویرانه های برجای مانده از بمباران منزل خالد ابو هلال، دبیر کل جنبش الاحرار در محله شیخ رضوان که شب گذشته بمباران شد.

۰۹:۱۲ | افزایش تعداد شهدای بمباران خانه ای در اردوگاه النصیرات به ۱۸ نفر که تعدادی از آنها کودک و زن هستند.

۰۸:۳۲ | ویدیویی از اقدام نظامیان صهیونیستی به اجبار امدادگران بیمارستان ابن سینا در شهر جنین به خروج از این بیمارستان با تهدید اسلحه و بازجویی میدانی از آنها

۰۸:۳۱ | شهاب: ویدیویی از لحظه انفجار یک نارنجک در خودروی نظامی صهیونیستی در ورود شهرک السیله الحادثیه در غرب جنین

۰۸:۲۹ | فلسطین الیوم: جنگنده های رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود، خانه ای را در اردوگاه النصیرات در غزه که ده ها آواره را در خود جای داده بود، بمباران کردند.

۰۸:۲۸ | شهاب: شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین به نام بهاء لحلوح در حمله گسترده نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین. این فرمانده شهید تحت تعقیب بود.

 چهل و دومین روز عملیات طوفان الاقصی:

۰۷:۴۲ | استقرار خودروهای نظامی صهیونیستی در اطراف بیمارستان ابن سینا در جنین

فلسطین الیوم: کادر پزشکی بیمارستان ابن سینا در جنین حاضر به تخلیه این بیمارستان به دستور نظامیان صهیونیست نشدند. صهیونیست ها با این حال چند تن از امدادگران بیمارستان را پس از اجبار به خروج بازداشت کردند.

 چهل و دومین روز عملیات طوفان الاقصی:

جنگ با اهریمنان صهیونیست نازی همچنان جاریست…

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید