کد خبر:19813
پ
نیاهو ناگزیر سقوط
نیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد

در جنگ هستی، در مواجهه با مقاومت، نتانیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد

در جنگ هستی، در مواجهه با مقاومت، نتانیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد غلامعلی نسائی جبهه مقاومت با الهام از روحیه حضرت سید حسن نصرالله و امام خامنه‌ائی فرصتی تاریخی برای ثبت حماسه سربلندی و قهرمانی و پیروزی به دست آورد و گزارشی از راه قدس و نابودی «اسرائیل» خواهید دید. محور مقاومت هوران – روند […]

در جنگ هستی، در مواجهه با مقاومت، نتانیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد

غلامعلی نسائی

جبهه مقاومت با الهام از روحیه حضرت سید حسن نصرالله و امام خامنه‌ائی فرصتی تاریخی برای ثبت حماسه سربلندی و قهرمانی و پیروزی به دست آورد و گزارشی از راه قدس و نابودی «اسرائیل» خواهید دید.

محور مقاومت هوران – روند رویارویی دشمن جنایتکار صهیونیستی با مقاومت اسلامی «حزب‌الله لبنان» بیش از چهار دهه همواره با این جمله همراه بوده است که این مقاومت اسلامی به تنهایی از لبنان دفاع نمی‌کند، بلکه وظیفه اعراب را بر عهده می‌گیرد، تنها ایران به فرماندهی پیشوای بزرگ خود حضرت امام سید علی خامنه‌ائی «حفظ‌‌‌الله» در کنار ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و لبنان «مقاومت اسلامی – حزب‌الله» هستند و باقی مانده مسلمانان در کنفرانس‌ها، شعارها و بیانیه‌های خود که خواستار آزادی فلسطین، مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی عربی هستند، متعهد شده‌اند تنها بر روی برگه‌ی ناچیزی که هنوز جوهرش نخشکیده، خیس و خاک می‌خورد، بیانیه بدهند.

نتیجه این‌همه بیانیه و شعار و کنفرانس این بوده که کشورهای مانند عربستان و دیگر دولت‌های عربی با گام‌های تدریجی به عادی سازی جنون‌آمیز بین «اسرائیل» و اکثر کشورهای منطقه با دولت‌های عربی بیانجامد.

در جنگ هستی، در مواجهه با مقاومت، نتانیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد

خط مقاومت، تحمیل واقعیت «تسویه حساب» همه جانبه در منطقه و پذیرش منطق همزیستی با آنچه که «راه حل دو کشوری» نامیده شد، اکثر اعراب را از یک طرف مذاکره کننده به یک طرف مطیع تبدیل کرد که ترویج می‌کرد سیاهی و پلیدی منطق صهيونيستي را که با تمام قوا از آن حمايت كردند، هرچند به خوبي مي‌دانستند كه نتيجه‌ي امور ‌آ‌ن‌ها را به سپردن زمام رژيم‌ها و سرنوشت ملت‌هايشان به رهبري آمريكا و اسرائيل سوق مي‌دهد.

از آنجایی که بنیامین نتانیاهو به لبنان اعلان جنگ داده است، این بدان معناست که او همه گزینه‌ها را کنار گذاشته است، به ویژه پس از اینکه او قصد خود را برای “تغییر خاورمیانه” با آتش و ویرانی از لبنان ابراز کرد، شاید او این را بر اساس نظامی، امنیتی و برتری تکنولوژیکی و با اطمینان از اینکه کاری که انجام می‌دهد مورد حمایت رفقای احمق خود غربی‌ها، آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان قلدرش قرار خواهد گرفت که با تشویق مردم جهان به نبرد جهان غرب و عرب علیه محور مقاومت که منجر به طبقه‌بندی او را به عنوان یک ابرقدرت جدید و به عنوان پادشاه منطقه معرفی می‌شود که بر سیستم‌های آن حکومت می‌کند رویای اجداد تلمودی خود را برآورده می‌‎کند.

«اسرائیل» توپ جنگ را به منطقه کشاند، زیرا از بحران بی وزنی در امنیت و موجودیت خود رنج می‌برد و شیفته ظلم و جنایت است و با جدیدترین ابزارهای کشتار، توانایی‌های خود را از ناتو می‌گیرد و به نمایندگی از کشورش. بربریت غرب وحشی در ساختارهای فکری، ارزش‌های غیراخلاقی و اعمال عملی آن نسبت به همه «تیره‌ها» و نقش آن را در دستیابی به اهداف کنترل و اکتساب رهبری می‌کند.

در جنگ هستی، در مواجهه با مقاومت، نتانیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد

«اسرائیل» با ترمیم شکاف عمیقی که در ۱۶ مهرماه سال گذشته حفر شد و با راه اندازی لشکرکشی تهاجمی خود به ایران به عنوان مرکز ثقل واقعی و بزرگترین مرجع جبهه مقاومت، تلاش بیهوده ای برای بازتولید تصویر و حافظه تاریخی خود دارد. .

نتانیاهو با تمام ورق هایش دارد جنگی را بازی می‌کندکه اولین سالش تمام شد، حالا رفقای احمق و دیوانه خود او نیز شک ندارند که نتانیاهو با آینده «اسرائیل» و موجودیت آن قمار می‌کند و می‌داند که او در بالارفتن از سقف‌های آتشین بلندی که فرود آمده، از آن‌ها با سقوط آزاد سختی در جهنم فرورد خواهد آمد.

نتانیاهو  افراط کرده است، و آنچه که بازگرداندن یک اسطوره «اسرائیل بزرگ» در ادبیات سیاسی صهیونیستی، تنها ترجمه‌ای از این سقف‌هاست شکسته رو به سقوط  در تقابل همه جانبه بین دو محور، نه نقطه تلاقی بین آنها. رژیم سفاک خود را به سوی نابودی کشاند.

در جنگ هستی، در مواجهه با مقاومت، نتانیاهو ناگزیر سقوط خواهد کرد

شکی نیست که موفقیت نتانیاهو در ترور تعدادی از رهبران مقاومت به رهبری شهید سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) باعث شد که وی حالتی از “خوشحالی” را تجربه کند که او را ترغیب به ادامه کار کرد. تونل آتش، اما محاسبات میدانی با برشمردن آرزوها فرق می‌کند،

در نهایت در نبرد با مقاومت اسلامی و ایران سربلند از هم خواهند پاشید، به نحوی که راهی برای عقب نشینی هم نداشته باشند، حتی آن یاران احمق پوشالی اش هم نمیتوانند، نجاتش دهند.

نقاط عطف پیروزی در بیش از چهار دهه گواه این واقعیت است که مقاومت در لبنان اسلحه خود را زمین نگذاشته و به ملت پشت نکرده است، بلکه مسئله فلسطین و بیت المقدس مقصد بوده و هست. سر نیزه پروژه رویارویی که محور مقاومت آن به یک جبهه گسترده در محاصره تشکیلات اشغالگر تبدیل نموده، کافی است بلوک نیروهای متشکل از رژیم‌های عربی، غربی و صهیونیستی در مقابل آن قرار گیرد همگی نابود خواهند شد،

جنگی سرنوشت ساز به تمام معنی وجودی کلمه که جایی برای نیمه کاره نیست. خدایا، مگر اینکه ارباب آمریکایی محاسباتش را مرور کند و گرگش را برگرداند. که چنین نخواهند کرد، بلکه گرگ خونخوار غرب توسط مقاومت اسلامی به رهبری امام خامنه‌ائی چنان ذبح خواهد شد که برای ابد در تاریخ «شکست یهود» نماد گردد.

جبهه مقاومت با الهام از روحیه حضرت سید حسن نصرالله و امام خامنه‌ائی فرصتی تاریخی برای ثبت حماسه سربلندی و قهرمانی و پیروزی به دست آورد و گزارشی از راه قدس و نابودی «اسرائیل» خواهید دید.

پایان پیام/هوران

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید