کد خبر:19199
پ
شهید محمد حبیب هاشم و قاسم عادل
شهدای جنبش امل در راه بیت‌المقدس

شهید محمد حبیب هاشم و قاسم عادل در راه بیت‌المقدس با خوشبختی به وصال رسیدند +  عکس

شهید محمد حبیب هاشم و قاسم عادل در راه بیت‌المقدس با خوشبختی به وصال رسیدند +  عکس وَ يَسْتَبْشِرُون‌َ بِالَّذِين‌َ لَم‌ْ يَلْحَقُوا… خوشحالند و بخاطر «مجاهدان شهيد آينده‏» كه هنوز به آن‌ها ملحق نشده‏‌اند، خوشبخت و منتظر وصال رفقای خویش می‌مانند. پایگاه خبری هوران – جنبش امل با شهدا و رزمندگان سلحشورش عهد می‌بندد که […]

شهید محمد حبیب هاشم و قاسم عادل در راه بیت‌المقدس با خوشبختی به وصال رسیدند +  عکس

وَ يَسْتَبْشِرُون‌َ بِالَّذِين‌َ لَم‌ْ يَلْحَقُوا… خوشحالند و بخاطر «مجاهدان شهيد آينده‏» كه هنوز به آن‌ها ملحق نشده‏‌اند، خوشبخت و منتظر وصال رفقای خویش می‌مانند.

پایگاه خبری هوران – جنبش امل با شهدا و رزمندگان سلحشورش عهد می‌بندد که عهد و سوگندی که با رهبر و بنیانگذار خود «حضرت امام سید موسی صدر» بسته است را حفظ کند با فداکاری‌ها بسیار و حفاظت از سرزمین فلسطین و در مرزهای سرزمین مقدسمان همواره چریک و مبارز خواهیم بود. به پیروزی خداوند متعال امیدواریم و پیوستن شهدای جنبش امل به مولا و امام خود، امیدوار و سربلند خواهد بود. 

شهید محمد حبیب هاشم و قاسم عادل در راه بیت‌المقدس با خوشبختی به وصال رسید +  عکس

شهدای راه بیت المقدس

شهید قاسم عادل بذی   شهید مجاهد محمد حبیب هاشم-

پمِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُا تَبْدِيلًا… «در میان جنبش امل مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او بشهادت رسیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

مجاهد شهید محمد حبیب هاشم

با محبت و سربلندی «جنبش امل» از رهبر خود، حضرت امام سید موسی صدر و از رزمندگان جان برکف خود از مجاهد شهید محمد حبیب هاشم متولد ۱۳۵۹ در برج قلاویه که در جنوب لبنان، در راه «بیت‌المقدس» در نبرد با سربازان اهریمن و تاریکی رژیم اشغالگر جنایتکار صهیونیستی بسوی شهادت شتافتند.

مجاهد شهید قاسم عادل بزی

با محبت و سربلندی «جنبش امل» از رهبر خود، حضرت امام سید موسی صدر و از رزمندگان جان برکف خود از مجاهد شهید قاسم عادل بزی متولد ۱۳۵۱ فارون که در جنوب لبنان، در راه «بیت‌المقدس» در نبرد با سربازان اهریمن و تاریکی رژیم اشغالگر جنایتکار صهیونیستی بسوی شهادت شتافتند.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید