کد خبر:19016
پ
تفنگ قسام
تفنگ‌ تک تیراندازان قسام در قلب سربازان دشمن صهیونیست

تفنگ تک تیراندازان قسام سر سربازان دشمن صهیونیست را درو می‌کنند

تفنگ تک تیراندازان قسام سر سربازان دشمن صهیونیست را درو می‌کنند گردان های شهید عزالدین قسام برای سیصد و بیست و هفتمین روز متوالی به مقابله با نفوذ نیروهای صهیونیستی به مناطق متعددی از نوار غزه ادامه می دهند که تاکنون منجر به کشته شدن صدها افسر و سرباز دشمن شده است. زخمی شدن ده […]

تفنگ تک تیراندازان قسام سر سربازان دشمن صهیونیست را درو می‌کنند

گردان های شهید عزالدین قسام برای سیصد و بیست و هفتمین روز متوالی به مقابله با نفوذ نیروهای صهیونیستی به مناطق متعددی از نوار غزه ادامه می دهند که تاکنون منجر به کشته شدن صدها افسر و سرباز دشمن شده است. زخمی شدن ده ها هزار نفر و همچنین تخریب کامل یا جزئی صدها وسیله نقلیه رژیم اشغالگر.

محور مقاومت هوران – امروز چهارشنبه ۲۳ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری مصادف با ۲۸ آگوست ۲۰۲۴ میلادی، رسانه های نظامی گردان های قسام گزارشی نظامی منتشر کردند مبنی بر اینکه مجاهدان ما توانستند دو سرباز صهیونیست را که در ساختمانی در پشت تالار ستاره ها سنگر گرفته بودند، تیراندازی کنند. جنوب محله زیتون در شهر غزه.

تفنگ تک تیراندازان قسام سر سربازان دشمن صهیونیست را درو می‌کنند

گردان های قسام به شهدای سرافراز ادای احترام کرده اند. قسام محمد جبارین، احمد مؤید السوس و محمد نضال ابو زومرو از اردوگاه جنین که در سحرگاه امروز چهارشنبه ۲۳ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری مطابق با ۲۸ اوت ۲۰۲۴ میلادی به الاولا در استان جنین قیام کردند. در جریان رویارویی با تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها به استان های شمالی کرانه باختری اشغالی.

این تیپ ها تاکید کردند که مجاهدان آنها در چند جبهه با درگیری و مواد منفجره در چارچوب یک استراتژی مشخص و تاکتیک های مطالعه شده به مقابله با نیروهای اشغالگر ادامه خواهند داد و از شجاعت مجاهدان از همه جناح های مقاومت که تیرهای خود را به سربازان اشغالگر نشان دادند ستایش کردند. رویارویی و درگیری

فالانژ همچنین به بزرگان ما و آزادگان ملت ما و جهان مژده داد که اشغالگر که با توهم در تلاش برای شکستن وضعیت مقاومت در شمال کرانه باختری است، از مرگ و پاسخ آینده غافلگیر خواهد شد. که انشاء الله از جنوب و مرکز کرانه باختری و مناطق اشغالی به او خواهد رسید.

رسانه های نظامی صحنه هایی از عملیات تک تیرانداز و کشته شدن یکی از دو سربازی که در ساختمانی در پشت تالار ستاره ها در جنوب محله زیتون در شهر القسام هدف قرار گرفتند را منتشر کردند عملیات تک تیراندازی که توسط مجاهدین ما در جریان نبرد الاقصی انجام شد، با این عنوان که “سرزمین من حرام است… قطعاً یک تک تیرانداز قسام را برای انجام یک کار آماده می کند .” عملیات تک تیرانداز با پیام های: “زره شما کمکی به شما نمی کند”، “کلاه شما از سر شما محافظت نمی کند” و “متاسفانه، هیچ امیدی برای شما وجود ندارد.”

نبرد سیل الاقصی در سحرگاه روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی با حملات پیاپی مجاهدین به شهرک ها و اماکن نظامی در نوار غزه از طریق زمین، دریا و هوا آغاز شد و صدها نظامی و غاصب صهیونیست را به هلاکت رساندند و به اسارت گرفتند. .

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید