کد خبر:18740
پ
۱۴۰۳-۶۳۱۱۳
شهدا جنبش مقاومت اسلامی (حماس)

حماس عزادار جمعی از یاران شهید مجاهد اسماعیل هنیه و کارکنان دفتر او

حماس عزادار جمعی از یاران شهید مجاهد اسماعیل هنیه و کارکنان دفتر او خباثبت و جنایت‌های رزیم تروریست صهیونیستی، همه نشان‌دهنده وسعت نفرت اشغالگران نسبت به همه کسانی است که از نزدیک یا از راه دور با رهبر شهید اسماعیل هنیه در ارتباط بودند، که ادامه جنایات قبلی در این زمینه تلقی می‌شود. نه با […]

حماس عزادار جمعی از یاران شهید مجاهد اسماعیل هنیه و کارکنان دفتر او

خباثبت و جنایت‌های رزیم تروریست صهیونیستی، همه نشان‌دهنده وسعت نفرت اشغالگران نسبت به همه کسانی است که از نزدیک یا از راه دور با رهبر شهید اسماعیل هنیه در ارتباط بودند، که ادامه جنایات قبلی در این زمینه تلقی می‌شود. نه با ترور پسران و نوه هایش و بمباران منازل او بر سر ساکنانش است و به ترور او در تهران ختم نمی شود.

محور مقاومت هوران – جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سوگ توده‌های مردم بزرگ فلسطین و توده‌های ملت عربی و اسلامی ما، جمعی از یاران شهید مجاهد اسماعیل هنیه و کارگران دفتر آن شهید عزاداری کرد. در قتل عام و بمباران خائنانه صهیونیست ها در کمپ ساحلی در غرب شهر غزه پس از گذراندن سال ها عمر خود در خدمت پروژه مقاومت در کنار رهبر فقید به شهادت رسیدند.

حماس عزادار جمعی از یاران شهید مجاهد اسماعیل هنیه و کارکنان دفتر او

جنبش شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تأیید کرد که این جنایت نشان‌دهنده وسعت نفرت اشغالگران نسبت به همه کسانی است که از نزدیک یا از راه دور با رهبر شهید اسماعیل هنیه در ارتباط بودند، که ادامه جنایات قبلی در این زمینه تلقی می‌شود. نه با ترور پسران و نوه هایش و بمباران منازل او بر سر ساکنانش است و به ترور او در تهران ختم نمی شود.

وی تاکید کرد که جنایات اشغالگران تحت هیچ شرایطی اراده مقاومت را در روح و جان مردم ما و مقاومت ما در هم نمی شکند و نهضتی که مانند همه اجزای مردم بزرگ ما در این نبرد جان خود را از دست دادند. راه مقاومت و جهاد را تا شکست و شکست دشمن در برابر اراده مبارک فلسطین ادامه خواهد داد.

پایان پیام/هوران

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید