کد خبر:18507
پ
شهید قسامی محمد اسماعیل صالح –
شهید محمد اسماعیل، مصلح صالح،

شهدای فلسطینی بدنشان بنای عزت و خون‌شان آب حیات سرزمین مادری است + عکس

شهدای فلسطینی بدنشان بنای عزت و خون‌شان آب حیات سرزمین مادری است + عکس *نویسنده: غلامعلی نسائی شهداء تاریخ سازان و سرافرازان و سروران سربلندی یک ملت هستند. وجود ملت را می سازند، بدنشان بنای عزت و خون‌شان آب حیات سرزمین مادری است تا روز قیامت است. آنها شهدایی هستند که شهادت می دهند که […]

شهدای فلسطینی بدنشان بنای عزت و خون‌شان آب حیات سرزمین مادری است + عکس

*نویسنده: غلامعلی نسائی

شهداء تاریخ سازان و سرافرازان و سروران سربلندی یک ملت هستند. وجود ملت را می سازند، بدنشان بنای عزت و خون‌شان آب حیات سرزمین مادری است تا روز قیامت است. آنها شهدایی هستند که شهادت می دهند که اصول از جان ارزشمندتر است، ارزش‌ها از جان‌ها گرانبهاتر است،

محور مقاومت هوران – قوانینی که انسان برای اجرای آن‎‌ها جان می‌دهد از بدن‌ها ارزشمندتر است و ملت‌هایی که خون‌شان را در راه آزادی خود نمی‌ریزند لیاقت زندگی ندارند. زندگی، و زندگی نخواهد کرد. خداوند در سوره توبة می‌فرماید: إِلَّا تَنْفِرُوا يُعَذِّبْكُمْ عَذَابًا أَلِيمًا وَيَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلَا تَضُرُّوهُ شَيْئًا وَاللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ |۳۹| اگر رهسپار [جهاد] نشويد خداوند دچار عذابى دردناك مى‏گرداندتان و به جاى شما قوم ديگرى پديد مى‏آورد و به او زيانى نمى‏رسانيد، و خداوند بر هر كارى تواناست.

 شهید قسامی  محمد اسماعیل صالح

شهید محمد اسماعیل مصلح در ۷ اردیبهشت ۱۳۷۱ در اردوگاه جبلیه چشم به جهان گشود و سرآمد بود در رفتار و تحصیل و منش و اخلاق، بیشتر رفتارش مطیع و دوست داشتنی پدر و مادرش بود. برادرانش او را دوست داشتند، محمد مهربان و متواضع بود.

دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس آنروا در کنار بازار جبلیه گذراند و از دوران کودکی دانش آموز ممتازی بود و معلمان و همکارانی که با آن‌ها سر و کار داشتند از رشد و خلاقیت محمد راضی بودند. از تحصیل در دبیرستان به دانشگاه الازهر پیوست و در رشته زبان عربی به تحصیل پرداخت و پس از آن به مقاومت پیوست. 

 شهید قسامی  محمد اسماعیل صالح

در رزم با سربازان ارتش اهریمن نازی صهیونیست بیباک و رزمنده دلاوری بود.

محمد در گردان های القسام بسیاری از مأموریت‌های جهادی از جمله کار گذاشتن بمب‌های زمینی به عنوان یک رزمنده مخلص مجاهد مستقر در مرزها، از مردم خود به طور خستگی ناپذیر محافظت میکرد و شهادت اجر و پاداش محمد بود. 

پایان پیام/هوران

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید