کد خبر:18365
پ
۱۴۰۳-۵۳۱۲۵
حماسه چاقوکشی قهرمانانه در هولون

 شهید «عمار عوده» قهرمان عملیات چاقوکشی در هولون با شکار سرباز اشغالگر رژیم صهیونیستی

مجاهد شهید «عمار رزق عوده» قهرمان عملیات چاقوکشی در هولون با شکار سرباز اشغالگر رژیم صهیونیستی نویسنده: غلامعلی نسائی مردم و جوانان انقلابی در کرانه باختری و اورشلیم و نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر منطقه برای ادامه و تشدید قیام در برابر ارتش اشغالگر اسرائیل و شهرک نشینان فاشیست آن در همه جای سرزمین فلسطین […]

مجاهد شهید «عمار رزق عوده»

قهرمان عملیات چاقوکشی در هولون با شکار سرباز اشغالگر رژیم صهیونیستی

نویسنده: غلامعلی نسائی

مردم و جوانان انقلابی در کرانه باختری و اورشلیم و نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر منطقه برای ادامه و تشدید قیام در برابر ارتش اشغالگر اسرائیل و شهرک نشینان فاشیست آن در همه جای سرزمین فلسطین پایدار خواهد ماند.

محور مقاومت هوران – عملیات چاقوکشی قهرمانانه در منطقه هولون توسط رزمنده مجاهد «جنبش مقاومت اسلامی|حماس» شهید «عمار رزق عوده» در مرکز تل آویو انجام شد که این پاسخی طبیعی به جنایات مستمر اشغالگری رژیم نازی فاشیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، از جنگ وحشیانه با کشتار و نسل کشی در نوار غزه علیه غیرنظامیان بی دفاع، «نوزدان و کودکان، مادران و پدران، نوجوان و جوان…

مجاهد شهید «عمار رزق عوده»

تشدید و تشدید تجاوزات وحشیانه در کرانه باختری و اقدامات جنایتکارانه احمقانه دولت افراطی رزیم اشغالگکر صهیونیستی است. ریختن خون مردم ما، رهبران و فرماندهان مقاومت و با ترور ناجوانمردانه و حقیرانه رهبر حماس سردار شهید اسماعیل هنیه و فرمانده دلاور ما شهید فواد شکر و مجاهدان راه حق، اکنون مجازات سنگین و سختی برای اشغالگران در راه است.

جنبش مقاومت اسلامی در بیانیه‌ای مطبوعاتی برای مردم فلسطین، ملت عرب و جهان اسلام در سوگ قهرمان شهید «عمار رزق عوده» فرزند شهر دلاور سلفیت، عامل عملیات قهرمانانه هولون، توده‌های مبارزان مجاهد را فراخواند.

مردم و جوانان انقلابی ما در کرانه باختری و اورشلیم و نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر منطقه برای ادامه و تشدید قیام در برابر ارتش اشغالگر اسرائیل و شهرک نشینان فاشیست آن در همه جای سرزمین فلسطین پایدار خواهد ماند.

جنایات مداوم و نقض آشکار قوانین بین‌المللی در برابر چشمان جهانیان توسط رژیم نازی اشغالگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار و حامیان غربی مستکبر انجام می شود. این را دقیق بدانید که شما هرگز بی مجازات نخواهید ماند.

مردم فلسطین، راه مقاومت و مقابله با تجاوزات آشکار رژیم فاشیست صهیونیستی را ادامه خواهند داد و جوانان انقلابی با هر راهی برای آسیب رساندن به دشمن مستکبر اشغالگر خواهند یافت. »نتانیاهو» و همراهانش در هر کچا که باشند، تاوان جنایات خود را در حق مردم و سرزمین مقدس فلسطین خواهند پرداخت.

پایان پیام/ هوران

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید