کد خبر:17807
پ
۱۴۰۳-۴۵۷
کشتارهای تل‌آویو جنایت بین‌المللی است

کشتارهای تل‌آویو جنایت بین‌المللی است/ ارتش اسرائیل به دنبال محو زندگی در نوار غزه

کشتارهای تل‌آویو جنایت بین‌المللی است/ ارتش اسرائیل به دنبال محو زندگی در نوار غزه دیده‌بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در قتل عام ساکنان نوار غزه افزود: اسرائیل با این کشتار جمعی، مرتکب جنایت بین المللی می شود. گروه بین‌الملل هوران دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ در […]

کشتارهای تل‌آویو جنایت بین‌المللی است/ ارتش اسرائیل به دنبال محو زندگی در نوار غزه

دیده‌بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در قتل عام ساکنان نوار غزه افزود: اسرائیل با این کشتار جمعی، مرتکب جنایت بین المللی می شود.

گروه بین‌الملل هوران دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش اشغالگر بر دامنه حملات خود افزوده و همه نشانه ها و مستلزمات حیات در نوار غزه را هدف قرار داده تا آنجا به مکانی غیرقابل سکونت تبدیل شود و ساکنان آن مجبور به کوچ اجباری به سمت استان‌های جنوبی شوند.

در بیانیه این مرکز حقوق بشری آمده که ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با دهمین ماه متوالی جنایات نسل کشی، حملات خود را تشدید کرده و به کشتار جمعی، گرسنه و تشنه نگه داشتن، محروم کردن ساکنان از خدمات بهداشتی و نیز ارعاب، بازداشت های وحشیانه، شکنجه و بیرون راندن ساکنان از منازل و محل سکونتشان و خالی کردن نوار غزه ادامه می‌دهد.

دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ اضافه کرد که گسترش حملات اشغالگران را ثبت کرده‌ که هدفشان نابودی کوچکترین نشانه زندگی در غزه است. ارتش رژیم صهیونیستی مراکز تجمع ساکنان از جمله زنانی که در حال آماده کردن غذا یا تهیه آب هستند و نیز منازل و مراکز اسکان را هدف قرار می‌دهد.

بر اساس بیانیه این مرکز حقوق بشری، به نظر می‌رسد که ارتش اشغالگر، بر از بین بردن هرگونه تلاشی برای بازگردانیدن حداقل نشانه زندگی در شهر غزه و شمال نوار غزه اصرار دارد و به دنبال غیرقابل سکونت کردن این منطقه است تا ساکنان را مجبور کند به دستور تخلیه با زور، تن دهند.

این مرکز حقوق بشری اعلام کرد: همزمان با تشدید حملات، نظامیان اسرائیلی از طریق تلفن از ساکنان می‌خواهند که به جنوب غزه بروند.

بر اساس این گزارش، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ارتش اشغالگر از دستگاه های نظارت الکترونیکی برای تشخیص هویت افرادی استفاده می کند که از طریق خیابانهای صلاح الدین و الرشید از شهر غزه به سمت جنوب غزه حرکت می کنند.

در بیانیه دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ آمده که ارتش صهیونیستی در حالی ساکنان را به سمت مرکز غزه کوچ می دهد که این مناطق را بمباران کرده و طی هفته گذشته ده ها حمله انجام داده که بر اثر آن بیش از ۱۶۰ نفر که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند، به شهادت رسیده اند. اسرائیل عامدانه اقدام به کشتار و گرسنه نگه داشتن ساکنان غزه می کند تا آنها را مجبور به کوچ اجباری کند.

بر اساس این بیانیه، اسرائیل مراکز وابسته به سازمان ملل را هدف قرار می دهد و مرتکب کشتار جمعی می شود که هرکدام جنایت بین المللی محسوب می شود.

انتهای پیام/

پایگاه خبری هوران