کد خبر:17554
پ
۱۴۰۳-۸۲۱۲۱
عاشورا در خانواده عاشور

عاشورا در خانواده عاشور/ کسی نماند که با شهدای خانواده عاشور وداع کند

حكايت شهداء مظلوم غزه  عاشورا در خانواده عاشور/ کسی نماند که با شهدای خانواده عاشور وداع کند نویسنده: غلامعلی نسائی حسینیه هوران – این‌جا شهر رفع و غزه در «فلسطین» سرزمین‌های اشغالی که توسط «یزید زمان – بنیامین نتانیاهو» رژیم اهریمن و خونخوار صهیونیستی در نزدیکی دشت نینوا یا کمی دورتر قرار گرفته است که […]

حكايت شهداء مظلوم غزه 

عاشورا در خانواده عاشور/ کسی نماند که با شهدای خانواده عاشور وداع کند

نویسنده: غلامعلی نسائی

حسینیه هوران – این‌جا شهر رفع و غزه در «فلسطین» سرزمین‌های اشغالی که توسط «یزید زمان – بنیامین نتانیاهو» رژیم اهریمن و خونخوار صهیونیستی در نزدیکی دشت نینوا یا کمی دورتر قرار گرفته است که در ۱۴۴۶ سال پیش خانواده «امام حسین علیه السّلام» با یاران شیدائی‌ اش در جنگ با ظلم و سیاهی «عاشورا» خلق گردید.

گروه فرهنگی هوران – پس از ورود شمر ملعون در عصر روز تاسوعا به دشت کربلا و ابلاغ فرمان ابن زیاد لعنه الله علیه، مبنی بر جنگ با حضرت سیدالشهداء علیه السّلام و پذیرش یک شب مهلت برای شروع جنگ، امام حسین علیه السّلام در شب عاشوراء که شب جمعه نیز بود یاران خویش را جمع کردند و فرمودند؛ هر کسی که دلش در گرو دنیا و زندگی و خانواده است در تاریکی برود. اما هیچکدام از یاران سیداشهدا نرفتند.  پس از آن امام فرمود؛ من یارانى برتر و بهتر از یاران خویش و اهل بیتى نیکوکارتر و مهربانتر از اهل بیت خود نمى ‌شناسم، خداوند به همه شما از طرف من جزاى خیر عطا کند.

حسینیه هوران -

در غزه نیز هر روز کربلا و عاشورا است. «خانواده عاشور» یک خانواده صمیمی و کامل در کنارهم زندگی می‌کردند که توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی نابود شد و همه اعضای آن در رفح بشهادت شدند، دیگر کسی نبود که با خانواده عاشور وداع کند، کسی نمانده بود برای خانواده عزداری کند.

اسامی ۱۰ از شهدای خانواده عاشور

شهدا غزه

 

شهدای غزه

اینجا همان کربلا و هر روز در سرزمین‌های اشغالی «عاشورا» است. 

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید